dilluns, 14 de juliol del 2008

Yoyogi + tarda amb els de classe

Boneeeeees!!!
Ahir vaig anar a Yoyogi, un dels parcs mes famosos de Toquio, on els diumenges es concentra molta activitat juvenil, com un Parc de la Ciutadella pero mes gran (em sembla que a aquestes alcades ja no cal que ho digui... XD)
Doncs, Dani i Bernat, suposo que el recordeu... Jo recordava un parc molt gran amb un temple shintoista al mig, pero que el parc era d-estil japones: quasi bosc, arbres molt alts, sense gespa, nomes amb el cami principal per anar als llocs... Doncs resulta que si dones la volta hi ha un parc mes d-estil europeu, amb jardi i tal, lo de Ciutadella no era un dir, es que s-assembla molt. Ciutadella, Retiro... ALLA es on hi ha la marxa (ja deia jo que al mig del cami de la part tradicional no hi pintava gaire...).
Despres d-anar a veure 4 frikis a sobre un pont, amb tot de guiris com jo avocats fent fotos, vaig sentir la musica que venia de lluny i, seguint-la, es com vaig trobar l-altre Yoyogi. Hi ha un hueeeeeeeeeevo de gent, quasi tot gent jove (tot i que hi ha de tot), molts amb musica, jugant a beisbol, fent kendo, tocant la guitarra, fent fotos, arts marcials... Tambe parelletes en plan romantic, amics asseguts a la gespa xerrant, grups mes nombrosos asseguts sobre el tipic mocador sobre el qual fan el picnic... Bonissim! Passejar per alla era una font de sorpreses. Vaig fer bastantes fotos.
Vaig tenir llet i em vaig trobar unes models possant, amb fotograf inclos, i tambe els hi vaig fer fotos! Com que estava mort per haver dormit 2 hores, em vaig estirar per alla i em vaig quedar sobadissim... Pero de la calda que feia al final em vaig despertar (i estava a l-ombra...). Total, que vaig anar caminant fins a Shibuya, des d-on vaig parlar amb tu, Dani. No esta gens lluny, a un quart d-hora o aixi, i son dos de les zones amb mes "chicha" de la ciutat. O sigui, no descarto repetir la ruta. Quan vaig arribar al meu apartament, vaig parlar tambe amb 3 japonesos que viuen aqui, dos noies i un noi, i tot i que no ens vam entendre gaire, va estar be perque encara no havia parlat amb ningu del meu edifici... Es que gairebe no hi ha ningu i, quan em trobo algu, va a la seva: o a dutxar-se, o marxa, o arriba de treballar... Es dificil trobar moments aixi.
I amb els de classe, avui hi he anat i el pal es que, com que es una setmana nova, hi ha canvis: dossier nou, gent nova... Cap problema per la gent nova, si no fos perque la classe d-avui ha estat bastant perdua de temps... Tot el que hem fet ja ho se. Crec que ho fan perque els que arriben nous no es fotin una hostia nomes arribar, pero pels que ja hi erem la setmana passada es una mica conyas... Espero que dema sigui mes hardcore, si no, pal. Almenys ha servit per coneixer un frances i per parlar mes estona en japones... Almenys practico.
Despres hem anat amb el Che, Angela, Erica, Eneko i... una taiwanesa que em costa quedar-me amb el seu nom (i en te 2, un de taiwanes i un d-occidental... Muy mal Omar!). Ah, i l-Adam, el canadenc de Shanghai de 16 anys, pero avui estava associal total i ha marxat d-hora. No hem fet gran cosa, res mes que anar a dinar a Shinjuku i passar la tarda en un cafe xerrant. Pero ha estat be, hem fet fotos, hem rigut... He parlat una mica mes amb la taiwanesa, que casi ni hi havia parlat, i amb el Che, el corea. Al estar l-Eneko es massa temptador parlar en catala allday, i amb les italianes tambe em passa. La taiwanesa es la que no parla res mes que xines i una mica de japones (a part de taiwanes, clar), i basicament parla amb el Che (q tb parla xines), pero no gaire amb ningu mes. Ara, de japones crec que domina bastant, tot i que digui que no... D-angles reeee. Jo li intento parlar en japones, i aixi es mes facil comunicar-nos (tothom intenta parlar amb ella recorrent molt a la gestualitat, pero al final aixo cansa i la gent simplifica el que anava a dir i parla menys).
I....re, ara estic a casa, i me n-anire a sopar i a estudiar una mica. El dijous me-n vaig al Fuji (avui ens han dit a on hem d-anar i tal...), o sigui que intentare tornar a escriure ni que sigui el dimecres!!!
Ja, mata ne!!! (Fins aviat!!!)

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs només amb la descripció crec que ja sé de quin parc parles, però a veure si les fotos em refresquen més la memòria....

Doncs joder nens, quina pinchada fa 2 anys no?? Segur que aquell dia tb hi havia models posant!! XD [arriba a passar i MORIM... portàvem una calentura acumulativa important!]. Doncs a veure quan pots actualitzar el flickr aquest i així anem veient tb la gent, perquè ara per mi el Che, l'Eneko i l'Angelica tenen la mateixa cara :oP.

Després, no matis al ne! ^_^

Omar ha dit...

Jajaja, ja, ja, he de posar fotos!!! Cada dia en faig un munt. Pero ara esta xungo... Perque a la que surto de classe me-n vaig amb els de classe i passem tota la tarda junts fins la nit, i no tinc temps de passar per un "netto cafe" per pujar les fotos...

Dema dimecres ho intentare, perque ja dijous piro al Fuji i fins divendres nit no torno... O sigui, fins dissabte mati-migdia res de res.

Per altra banda, avui QUIN PATIR. Encara no he pagat l-academia, i la putada es que no puc pagar amb targeta, sino per transferencia (ho hauria d-haver fet des d-Espanya) o en efectiu (em quedo sense res). Avui he anat a 3 bancs diferents i NO PODIA TREURE DINERS. Quin panic... He trucat a La Caixa i tot! M-han dit que truques a la meva oficina, pero no tenia el numero...

Total, que he estat preocupat per aixo tota la tarda fins que el Che m-ha dit que hi havia un banc que li havia anat be... Hi hem anat, he posat la targeta i... me l-escopia (com els altres). La torno a posar, diferent... i tambe. I al final la poso d-una altra forma i ha colat!! Era AIXO!!!! OJJJJJ!!!!

Encara mes OJJJJJ perque el dibuixet que hi ha a l-enganxina de com inserir la targeta esta malament!!! Em deia que la poses amb la banda magnetica cap amunt i a la dreta, i al final me l-ha acceptat al contrari: cap avall i a l-esquerra.

Muy mal!!!

He aprofitat i he tret 600 euros pel que sigui... Mes de la meitat se-n va en l-academia, i em quedo una part. A males, al tornar a Espanya La Caixa m-ho canvia sense cobrar/me res i al mateix preu, o sigui que no problem.

I sobre el que hem fet avui, hem estat per Ueno, el museu de belles arts i el carrer aquell tant comercial, el bazar de peixaters, roba, etc.

Avui ja m-he acomiadat de l-Eneko, que dema marxa a Kioto i despres a Barcelona. S-ha acabat parlar catala!!! Snif... I ara tambe m-he acomiadat de l-Erica, que se-n torna a "Milano". Ha durat poc, pero m-ha encantat coneixer-los. L-any que ve hi tornen, o sigui que aixo em motiva per tornar. Ja veurem...

Dema penjo fotos i ja no caldra que tots tinguin la mateixa cara! ;o)

Mata neeeeeee!

Anònim ha dit...

Uffff.. sort que has pogut sol·lucionar lo de les peles.. estar sense un duro a Tokyo, encara que sigui un dia, deu ser una putada.. :p

I no pateixis per les fotos, no deixis de fer algo per tenir temps de penjar fotos, que tard o d'hora les veurem! XD

jax ha dit...

ostia omar,

ke gran tio... estic seguint les teves peripécies i kina enveja...
veig ke de puta mare...

jax

(donam el teu número del banc, et faig una transferencia i em porte una samarreta petita del marc lenders aka steve hyuga, jejeje)

Omar ha dit...

Ei Jacobo!!!

Si la trobo, pensa que me la compraria per mi primer! ;o) Realment aquest pais es la hostia.

I lo de les fotos... m-estan pressionant els d-Osaka pq els hi envii, i els de classe tb volen les de la festa de dissabte... Jo ja dic a tothom que a l-agost, pero aixi tb veuen alguna mes. De fet, dels d-Osaka nomes una ha enviat les fotos...

Ens veiem!!!