dilluns, 7 de juliol del 2008

Primer dia de japones!


Boneees! Avui he tingut la primera classe de japones! Joder, he sortit una hora i mitja abans de l-hora a la que hi havia de ser i he arribat just! Esta literalment al costat de la via del tren, del pal que mires per la finestra i passa a pocs metres. El lloc esta molt be, tot nou, net... He arribat i he fet l-examen de nivell, i m-han posat en un grup que no se si es molt o poc... Obviament tirant a poc, supuso. A mes, hi havia un examen oral.


Els dos de Madrid (Ricardo i Jose, ja tocava dir els noms) ho fan a una academia que diuen que esta plena d-espanyols, i tot i que la classe es 100% en japones, deien que s-enten pq van molt a poc a poc i hi ha molta gestualitat. Doncs be, a la meva ni un espanyol! I a mes la profe, que parla 100% en japones, va parlant "rapidito". Hi ha frases senceres que son :oO. Pero si li preguntes s-ho curra pq ho pillis (posant exemples de frases tipiques). Pero en serio... comparat amb el Hiroyuki (el meu mestre de Bcn), es XUNGO DE COJONES.

Comparteixo classe amb 3 noies de Taiwan (almenys el tema kanjis el porten be) i un tio de Washington. I avui, aixo, hem tingut la primera classe. Bueno, en realitat son 4 classes de 40 minuts, pero els 10 minuts de descans... seguim parlant japones! Com que no hi ha espanyols.. :_o( Ara em queixo, pero se que a la llarga aixo es lo millor... Pero, uf, dentrada aquestes 3 horetes llargues d-avui han estat hard hard...

Com a apunt friki, estaven preguntant a cadascu quantes llengues parla, i jo donava per suposat que "no tinc ni puta idea d-idiomes", o sigui, que res. Pero he caigut que el catala, que en la meva ment es "normal", pels demes no ho es, i no veieu la feina per explicar/ho a un america, tres taiwaneses i una japonesa! Mhan demanat que parles en catala i tot, i ho he fet clar. Ara, no em pregunteu noms pq soc fatal..

La profe, tret de que va folladissima, molt be. Es SUPER simpatica, sempre que et diu algo et somriu, fa moltes bromes, es bastant informal... I el metode de classe es molt raro pero mola! A Bcn anavem fent gramatica i despres practicavem. Aqui es dona una micro teoria i despres es parlar a saco! Hem comencat a fer listenings, escoltantlos 4 o 5 cops, despres a passar unes fitxes super rapid una vegada i una altra i una altra i una altra i haviem d-anar conjugant els verbs... Es molt d-escoltar i parlar, cosa que em motiva.

I ara mateix estic forca mort... Em vaig quedar despert veient el partit del Nadal i el Federer, pero amb les pauses per la pluja i tot em vaig quedar sobat l-ultim set, a mes de la meitat!!! Oj!!! Almenys avui ja he vist que ha guanyat el Nadal... Al principi semblava segur, pero quan jo em vaig sobar el Federer estava molt be.. Igualment, tot i que sigui madridista, bla, bla, bla, m-alegro per ell. Sempre s-esta dient que el Federer es un dels millors de la historia, potser entre els 5 millors, i del Nadal no es diu res i mira que no para de follar\se^l...

Ah! I estic a Shinjuku ara! Es on hi ha l-estacio de metro amb mes gent del mon, 4 milions de persones al dia passen per l-estacio (el barri ja... la hostia). Hi ha 4 estacions de metro que es diuen Shinjuku, pero aquesta es la mes grossa. Te mes de 200 sortides!!! (Placa Catalunya que en deu tenir, comptant Metro, FGC i Renfe, 10-15?) Ver para creer.

I aquesta es la camera que m-he comprat. Esta guapa, eh? Amb el Ricardo i el Jose vam estar mirant el que val a Espanya... 405 euros!!! I aqui val 210! XD El Jose diu que l-any passat li va comprar a sa tieta una camera de 400 euros... que a Espanya valia 950! Lo de les cameres es EPIC.

Us he de deixar! Ens veiem per aqui!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Béééé Omar fardant de llengua autòctona!! ^_^.

Jo no t'escric des de Shinjuku [el dia que ho facis des de Shibuya em faràs més enveja ;o)], sinó des de Barberà del Vallès.... és el 1er dia de curro!!! Després dels 2 dies molt "puchu" avui em trobo una mica millor, però està clar que si hagués estat un dia "normal" (no-el-primer) aligual hagués vingut...

Lo de la càmara de putissima mare!! No descarto fer-te un encàrreg via e-mail pq me l'envïis per correu! (una PSP? una figura de l'Asuka a tamany real? una japo de Shibuya.. tb real? ya veremos!! XD).

Venga molts records!! Espero que pillis el ritme de la profe bastant d'hora, perquè puguis aprofitar les classes al màxim.