dijous, 13 de desembre del 2007

Temporada de Futbol7!

Avui comencem la temporada de futbol! Encara no sé ben bé qui som el nostre equip, però bueno! ^_^¿ A veure si ens classifiquem pels play offs again, tot i que per ser el primer partit de temporada m'és bastant igual el resultat (tenint en compte que de forma física podem estar molt pets). El que em reconforta és que els altres també. Més que res avui són les ganeeeeeees de tornar a jugar!!!

Igualment, que hi hagi sort! :P
PD: La foto és de l'abril del 2006. Ha llovidooooo! ha llovidooo

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Avui debut de Makelele Gubi amb CASH Team!!!

És el gran fitxatge de la temporada!! Ja li he comentat al capità que jo el faria jugar de mig centre destructor (rotllo Albelda o Marchena quan juga al mig camp). A fotre patades i punt!! jejeje.

Espero que guanyeu el 1r partit. El fan per PPV o el retransmeten per alguna ràdio? XDD En Sas ja s'ho podria currar, jejeje

Apa, fins aviat. A cuidarse

PD: Li vaig enviar el link de la web a l'Ingrid, per tal q veiés fotos de Port... encara no m'han arribat... :(

Omar ha dit...

Makelele Gubi ha sigut més davanter, i ho ha fet prou bé!!! Bé els fitxatges de Isidre i Gubi en el seu primer partit!

I sí, el Sas podria venir però com que no cau en cap de setmana no ho cobreix ell! ;o)

Ah, i he vist el comentari de l'Íngrid, i que no t'hagin arribat les fotos... em sembla que com a la majoria! No sé, això fote-li la bronca al Dani! ^_^ Jo ja vaig dir que els 380 megues no els passava per e-mail saaaagu! :oP