dijous, 13 de desembre del 2007

Futbol 7: 1er partit - 8-4

PRIMER PARTIT, PRIMERA VICTÒRIA!
BÉEEE EQUIP!!!
Pels qui no ens heu vist, queda molt maco un 8-4 però hi ha un asterisc:
  • ells eren 6 i nosaltres 10 (jugant 7 contra 6, clar, però teníem 3 canvis bonissssims que, si no, ALIGUAL em veieu pujant de lateral a cada contraatac! Reeeeee)

Crec que arribem a jugar 7 contra 7 i ens guanyen, perquè almenys Isidre, Gubi, Càstor i un servidor estàvem bastant morts tot el partit. I l'Anto, tot i que digui que també, aligual! En una ocasió m'ha dit que no podia més i acte seguit l'he vist en plan Carl Lewis foten 5a pujant sol a atacar ...i jugava de central! I molt bé Gras en general tot el partit! Moltes parades i poques para(na)des, menys la de l'1 contra 1 estirat i justito, però tota la resta béee!

En general bastant bé. Per part meva és més un "hem aguantat", pq físicament estava al límit, però al final hem aconseguit distanciar-nos en el marcador (perquè al principi anavem empatats, guanyant d'un, ens empataven, etc.). Hi ha hagut un moment que entre que els pulmons semblaven la caldera del Titànic, que m'he encetat el genoll en una jugada i que m'ha començat a venir flato... era "geeeenial". I n'hi havia un que com a lateral he pillat... Corria tant el cabrón! Amb pilota o sense, a més!

Però al final els hem "machacat"!!! XD

Així que... moral de cara al pròxim partit!!!

PD: La foto no calia, però és per donar més moral. XD

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs a mi lafoto m'encanta!!

Això em dona una idea: Hauríem de fitxar unes cheerleaders per la mitja part, no? Almenys tindríem amb què distreure'ns mentres ens hem canviat per algú altre, i saaaaagu que si són com les de la foto, passarem menys fred ^_^.

Estic amb tu, si ells haguéssin tingut algun canvi, o nosaltresno n'haguéssim tingut, hauriem perdut casi segur...

Doooncs re, anem contant els partits per victòries! ^_^

SOM-HI CASH!!

Anònim ha dit...

Ara llegint això m'acabo d'enterar que erem 6 contra 7!! que tal aixoooo!!!!
reeeeeeeeeeeeeeeeee, 7vs7 perdem casi saguuuurrr! però el futbol és un esport d'EQUIP i si ells no ho són...là? juju
pos si, ens vaig veure bé! solidaris i amb ganes.
somhi cash!

Bernat ha dit...

pibones y mazmorras

Anònim ha dit...

Per un cop q Berná deixa un missatge i havia de tenir ¡3! paraules.

Si és que per molts anys que compleixi, sempre serà igual ^_^.

Omar ha dit...

Jajajajajaja!

En tot cas, millor pibones y mazmorras que varones y mazmorras ^_^