dimecres, 26 de desembre del 2007

Milhouse vs. Olmeda (Tele 5)

iguaaaaaaaaaaals!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Però l'Olmeda aquest no era el que s'assemblava al Roger?????

Omar ha dit...

tambéeeeeeeeeeeee!!!

Anònim ha dit...

TEMA magatron. Ni per tu ni permi. Quan has dit lo de la pistola he dit, osti té raó. Peeeeeeero a mi ma vingut l'avio al cap per la pelicula de Transormers:

http://www.lacoctelera.com/myfiles/condor/20060829megatron1.jpg

o sigui tenim raó els dos :D

i a vere si escrius algo al meu blogg, no m'estimes genssssss :_(

Anònim ha dit...

http://www.lacoctelera.com/
myfiles/condor/20060829megatron1.jpg

Omar ha dit...

jo de la peli ni idea, no l'he vist, i és veritat que vaig entrar un dia al teu blog i no hi he tornat! :oP Ara vaig a mirar!

10siauuuu!

Omar ha dit...

Per cert, aprofito per dir que dissabte 29 a les 20:00 hi ha rol per qui pugui

Jorx ha dit...

Una cosa, com ho fas per penjar cançons del teu pc??
i jo no tornaré a BCN fins el dia 3 o por ai o sigui tema rol xunguuuuuuu
em referia al Dani lo k no mestimes pero ara k ho veig tu tb :p