dissabte, 22 de desembre del 2007

ERROR monumental al NWN

Estava jugant tant tranquil al Neverwinter... a la segona expansió, clar... Us ubicaré: recordeu aquell anell que aconsegueixes que quan te'l poses veus coses que normalment no hi són, com ara portes secretes, cofres, etc.? És el que utilitzes a l'infern per anar a buscar a la Conocedora de Lugares, que es van marcant fletxes vermelles al terra quan te'l poses... A la foto de sota, és el que porta el meu personatge posat més amunt.

Doncs bé, m'ha donat per "provar" què passava si em treia i em tornava a posar l'anell davant d'un cofre que ja havia registrat i......... HOLA, QUIN ERROR! Es torna a generar el contingut del cofre!!!! És aleatori en quant a si monedes d'or, pocions, pergamins, etc., però hi ha alguns cofres predeterminats a que et surti algo SEMPRE. L'únic és que, no sé per què, quan ho has fet "uns quants cops" llavors el cofre desapareix definitivament.

Doncs bé, he trobat en un cofre aquesta túnica, que me la venc per 15.000 po normalment (si estigués al "poble" me la treuria per 50.000... però ja sabeu que a aquestes alçades del joc no et deixen tornar...). He fet aquesta "trampeta" fins a 16 cops abans no ha desaparegut... Així que me les he venut totes 16 per 240.000 po!!!!! El Mefistófeles pillaráaaaaaa quan em trobi a la Conocedora de Nombres! XD
Dios de la codicia!codicia!
PD: Què faríem sense errors descomunals als jocs d'ordinadors??? Perdria molt!
PD2: Aquest post té pinta que només el comentaràs tu, Dani ;)