dilluns, 3 de desembre del 2007

aparcament i....

Fa eones vaig dir que pujaria aquestes fotos, però ara com ara les he trobat!! És del dia que anàvem amb el Dani al Saló del Manga... Buscant aparcament, un mestre del volant ens va sorprendre en plena recerca amb aquesta obra d'art, gairebé acrobàtica, no sé... jo en diria "mil·limètrica"! Con un par!! Ho veu una grua i se l'emporta al país de Nunca Jamás saaaaaaagu. Vaaaaaale,
jo no tinc el carnet, però abans que deixar-lo així em sembla que em passarien pel cap moltes alternatives... La pregunta és... el propietari del vehicle estava també al Saló del Manga? O era un friki que s'havia tornat boig per les ganes d'entrar al Saló o el tio treballava
precisament posant multes i emportant-se cotxes (aquests són els pitjors...). Encara recordo la redada al Cau per requisar droga i sentir els polis comentant com s'ho fumarien tot després... Són LO PEOR!

PER CERT, mentre escribia això m'ha trucat ---per fi!!!--- l'administradora i al final ens canviaran ells la picaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! No haurem de pagar reeeeeeee i tindrem pica novaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
ÉS ÈPIIIIIC!!!!XD

dance!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Com diria Pikachu, tindreu una nova "pika" pi....

Akest és el meu nivell d'avui

Anònim ha dit...

Som-hi!!!!!!! Amb les fotos tant maques que vaig fer de la pica (amb el colador vermell "inclusive") per passa'ls-hi a la companya de feina i que em fessin pressupost...

Beeeeeeé!!!

Per cert,

FELICITATS PELS 100!!!!

Omar ha dit...

Jajajaja, Gras, no hi havia pensat! Està bé que m'aneu recordant frikades monumentals, aquí són benvingudes! ;) (remember "Apertura + tio cagant al lavabo = OJ") jajajajajaja! XD

I no sabia, Nico, que haguéssis fet una foto de la pica i tot!!! GEEEEENIAL que no serveixi per reeees! ^_^

Anònim ha dit...

Reeee, que tampoc van ser fotos d'estudi, van ser 10 segons i les vaig fer "per si me les demanaven", pero molt millor si ens ho fan i ens ho paguen.. per cert, han dit quan? perque que ho hagi dit per aquesta època, quan ara venen festes, calcula cap al febrer tirant llarg..

A,m'he quedat impactat amb:
"Encara recordo la redada al Cau per requisar droga..."

No t'imagino de traficant perillos.. ;p

Aaaa, una altra cosa.. a Port pujarem la Diana, tu i jo per la tarda? com ho veieu?