dilluns, 17 de desembre del 2007

english lesson 2!

Más, más!!! Aquest és un concurs japo d'aquests tant frikis, però m'ha fet molta gràcia lo putes que són amb els subtítols!! Vaya TUERU per déu!!!XD ("tueru" = "twelve" pronunciat per un japonès)

Un altre concurs, aquest sobre una noia que, a part de parlar al revés, és també un tueeeeeeru de la paaaarra! NI PUTA IDEA! "rifirijitaa" jajajaja!!! XD

I per acabar, JAJAJAJAJAJAJAJA, perquè aquest és d'un programa """serio""" d'aquests d'aprendre anglès... ...però la gràcia és que t'ensenyen frases 3 noies que van ballant i fent coreografies... He MORT amb la segona frase (a partir del segon 30)!!! Entre la frase en sí, la "puesta en escena" amb la musiqueta, el ball cutre... M'agraden els 3 videos, però crec que em quedo amb aquest últim de lo absurd que és! XD

El ritme de la cançó em recorda un huevo a això:




4 comentaris:

Anònim ha dit...

estan mooolt malalts!!!!!

Molt gran el tio de:

10 = ten

20 = tenten

30 = tententen

100 = tentententententententententen!!

He rigut moooolt..

Per cert, els del primer video són els mateixos que pillen a cada concurs? perque diria que aquell video de la biblioteca (siii, homeee, aquell que hi havia un negre gegant campió de fullcontact, que també estava amb ells pringant, mentre els hi feien putades..) eren els mateixos.. o no? Almenys un saaaagú!

Omar?

Anònim ha dit...

el 3er és BRUTAAAAL!!!

i la cançó estava segur q posaries aquesta!!! Peeeeeeeeeeero... tb em recorda una del Final Fantasy VII!! (la de l'avió enfonsat, on es feien levelups ràpidament... remember?)

Omar ha dit...

Ho séeeeeeee!!!

El que dius, Nico, no ho sé... Tot i que el que llegeix em sona d'algo!

I és possible que la cançó s'assembli també a la del FF7, però ara per ara em sembla que s'assembla (valgui la redundància) més la del Mario. ^_^

Anònim ha dit...

Per cert, heu vist la cara del Cristiano Ronaldo alveure que era 3er en el FIFA World Player??? MUY MAL!!! Es creu molt millor que el Messi o què????

FA-TAL!

I per cert... Koeman es carrega a Cañete (¡38 anys!) i Albelda!!