dissabte, 8 de desembre del 2007

Pont a Port!

Lògicament no posaré els 380 mb de fotos que tenim recopilats entre Helena, Betty et moi, bàsicament perquè ja les teniu (o tindreu) tots XD, però sí algunes cosetes a destacar...

Primer, en el premio a la "categoria romántica", tenim un empat tècnic, tot i que jo em decanto més per la segona, òbviament...Aquesta altra és un "antes y después" molt peculiar... ...peculiar perquè va ser... AL REVÉS! Béee Helena encertant la monedeta! :oD
"Aquesta foto em sona", ni més ni menys, ara fa 2 anys, amb el Jacobo a Llançà... Començo a pensar que ets tu, Dani, que tens una capacitat extraordinària per adaptar els teus moviments als del teu voltant! ;o)



No pregunteu gaire sobre el per què d'aquests peluches, diguem que el Nico i jo ens avorríem molt a les 6:40 del matí... XD El forat ja estava fet! :oP

"Virgen del Amor Hermoso S.L." és el que diu en aquest camió... Jajajaja!!!



Gran cara la meva, jajajaja (el Ruben, en canvi está "de lo mas normal")
Aquí ja estàvem fataaaal, però jajajajaja el moment!!!




"Un besitooooo"



22.000 unitats ??? Se'ns en va anar una mica amb el pòker, certo...


"LLUÍIIS" Ningú s'ha fixat que sorprenentment tinc la mateixa alçada que el Nico i quasi com el Ruben? Estava en plan ballet/Michael Jackson XD Ah! No surten Diana i Edu!!!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Graaaaan selecció! però jo les vull toteeeees!! ;p

Ja vindré un dia amb l'mp3 i les pillo..

I graaaan el "dispositiu detector d'unitats de força".. estàs molt malalt!

Unknown ha dit...

Omaru!!!!!

Molt bona la selecció de fotos!!!

Comentar unes quantes cosetes:

- Que b q us ho vau passar dijous amb el meu espectacle :p

- En el meu ordinador hi ha un bon descontrol amb les fotos... El dispositiu mesurador d'unitats de força surt a una cantonada d'una foto, com si estigués volant... Algunes fotos estan amagades darrere d'altres. I unes quantes fotus no les puc ampliar... VAIA SHOW!!

- Parecidos RAZOBABLES? Bonito palabro!!

Començo a trobar a faltar les partides de TEXAS HOLDEN POKER i UNO!!!

Apa, fins aviat!!

PD: JO tb em quedo a la 2a foto de la categoria romàntica!!!

hlna ha dit...

pues jo.... amb la primera òbviament!!!! La segona està una mica moguda! jajajajja

texas holden addcit right now...
i al duro... una que ficu i pam ja tenim al ruben despullat, aix, si és que començo a dubtar si era una pa(e?)nyora o realment li agrada més a ell que a nosaltres!!! jejejejjeje! besines pel repartidor de mimitos!

pd: sóc noia i em perdo amb el dispositiu mesurador d'unitats de foça, CREC, però... és lo de les ulleres dels últims capítols de Bola de Drac quan jo ja no ho mirava perquè no hi havia fotocòpies per calcar ni pintar???? Amunt CRilin (Cor petit dani! jajajajjajaja com vam riure aquell dia!)

besus per tutti

i sí, sóc una pringada: em poso a currar ara, diumenge a les 10h19...

Omar ha dit...

Eeeei!!!

I Ruben, ja saps que vas ser l'ànima de la festa! ;o)

i... FALLO!!! No havia vist lo de "Parecidos razoBables"!!!! :o| Muy maaaaaaaal!

I Helena, tot i que va ser un pal que et costes ficar-la al duro, la teva tirada va ser la millor de totes! ;o) (pel Ruben no tant, però per la resta sí :oD)

I el dispositiu és el que portaven els guerrers de l'espai (Radix, Vegeta i Nappa) i els del Freezer per mesurar la força de combat ("22.000 unitats" i coses d'aquest pal).

M'ho vaig passar molt bé! A veure si repetiiiiiiiiim!!!

Anònim ha dit...

Ahir vaig deixar un missatge però veig q no s'ha guardat.. q raro! :oS.

Deia q òoobviament entre els tios, Omar tu ets el q em tira més... però tot i això segueixo preferint la 1a versió de la foto ^_^.

I dels parecidos razobables: BONÍSSIM!!! tinc la capacitat d'influir en el subconscient de la gent!!! (Ni q sigui només en la forma d'espatarrar-se, ja és un poder sobre els altres!! XD). I per cert... molt millor els cabells com els duc ara q no fa 2 anys, no? ^_^U

Records a tots des de la feina! -siiii, avui n'hi ha moooolta... ironia-

Omar ha dit...

Jajajajaja, Dani, ja saps que si fossim parella jo seria la tia de la relació ;o)

Potser això que dius del missatge és culpa meva (tot i que no sé com) perquè ahir vaig deixar un missatge de prova i després el vaig borrar, però vaig veure que els he de borrar dos cops per suprimir-los pq sino queda un missatge en el seu lloc que diu "mensaje borrado por el administrador", imagino que per si la lies...

Potser es va borrar el teu, però en cap moment el vaig veure... :oS

Anònim ha dit...

Hola tothom!

(Ja se, es una mica tard pero acabo de veure les fotos ara...)

Quina enveja! Segur que veu passar un pont mooolt guay. (Jo encara recordo el cap de setmana a Port abans d'instalarme al forat del mon (es a dir Joderland))

Algunes fotos.... son molt bones! jjajajaj m'he rigut molt.

Fins aviat!

p.s es normal que tingui la web en ALEMAN? (ruben hat gesagt,...)? No entenc res :S

Omar ha dit...

Ei Ingrid!! Què tal per allà dalt?

No esperava un missatge teu!

Doncs sí, ens ho vam passar mooolt bé, sobretot la primera nit (quan va succeir la transformació del Ruben) XD

I això de la web en alemany... no ho sé, coses rares d'internet suposo!