dissabte, 10 de novembre del 2007

vici infantil...

Bon dia!
Ho havia de posar. Fa dies que vaig agafar de casa de ma mare aquestes dos mítiques consoles pregameboyianes, d'aquelles que s'obrien i jugaves tant a la pantalleta de dalt... Bé, entre que per la 2a foto és obvi i que molts hi vau jugar, no cal que expliqui gaire més... :oP

Total, que me les vaig portar al pis per allò de la nostàlgia i al final he acabat comprant-me 2 piles de botó i jugant! :oD I la cosa no ha acabat aquí, perquè altres també hi han jugat (ejem... la Marta!). Encara no he aconseguit passar-me el Zelda (òbviament de petit sí), més que res perquè he de estar bastanta estona fent-ho i de moment només he fet partidetes per entretenir-me... Però m'ha molat recordar la "musiqueta" (si se'n pot dir...), i fins i tot recordar que quan tenies la vida al màxim (en el cas del Zelda) podies disparar a distància! Aliguaaaaal me'n recordava d'això!

Com veieu, el meu frikisme no té límits... Ara, més sorprenent és la 3a imatge!!! :o És un "imprimir pantalla" d'una subhasta del Ebay que venen el Zelda per 83 €!!! :o Aliguaaaaaal me'l venc, però si ho fes ja sé que em puc treure una pasta! ^_^

Algú tenia aquestes consoles? O hi havieu jugat? En teníeu d'altres? Jo recordo que són de l'època en què anava l'Escola Virolai (hi vaig estar fins a 2on d'EGB -7 o 8 anys-, imagineu...). Sí, sí, només pensar que és anterior a la Game Boy ja em sembla un huevo... perquè, vale, el Super Mario Land (el primer, és clar) era la hòooooostia i ens l'havíem passat tots 1.000 cops, sí, sí, però és cuuuuutre de cojoooones!!! Almenys de gràfics... Va fotre un canvi de l'1 al 2 espectacular! Vale, encara era en blanc i negre (i el que faltava...) però almenys es veia bé la cara del Mario! :oP
Ah, també m'ha fet gràcia veure una foto de la capsa original del Zelda, que encara la recordo!!!, no sé per què la vaig tirar... Però m'ha fet il·lusió també recordar-la! ¿ _ ¿ Em va passar el mateix amb el Megaman-X de la Super Nintendo... :oP
Bueno... després d'aquest super-post us deixo, que he de llegir-me un llibre per dimarts i ho porto bastant fatal (tenint en compte les pauses que faré amb Barça + anar a veure mare + àvia) :oP Així que m'hi poso ja, d'una puta vegada.... (porto un huevo d'estona fent temps pq em fa mandra posar-m'hi...). 10siau!
paaal...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

impressionant! tot i jo que vaig ser un noi-SEGA (que no seeeemmaaaa) aplaudeixo aquest post que a tots els friki-vicio-ludòpates, ens ha encantat. Plas, plas,plas,plas,plas (els aplaudiments...)


PD:la game-gear era en color juaaaaaaaass..... però 6 piles picàven quan s'havien de canviar, auch!

Omar ha dit...

SIS PILES!?!?!?!?! :o|

Si ja em putejava canviar les 4 de la Game Boy!!!

Almenys 4 piles et venien en un mateix pack... :oP

Tot i que la Game Gear en el seu moment molava molt (de gràfics era mooolt millor), en quant a jocs la Game Boy sempre ha triomfat més!!! ;o)

PD: Jo vaig ser noi-SEGA només amb la Mega Drive.... ...però també tenia la Super Nintendo, així que no vaig deixar de ser noi-Nintendo ^_^