divendres, 30 de novembre del 2007

Sonic Mayhem - Quake

Això no és per recordar el Quake, com potser ja faré en un futur, sinó perquè últimament m'he tornat a escoltar la banda sonora (sí, sí, sona freak, i de fet ho és, però mola!) La qüestió és que només tenia una cançó a l'ordinador i em vaig baixar el disc sencer... No sé, ho vaig perdre suposo. En quant he sentit concretament aquestes tres cançons, dios..., què gran!!! De les millors bandes sonores de videojoc (final fantasy's a part :oP), sens dubte!!!
Recordo que la primera era la preferida del Dani, i l'última la meva! Aiiii, quan érem joves!!! ;)
Total, que m'he posat una mica "Nico mode on" nicolau!

1. Operation Overlord






...i la propineta:
2. Rage




11. Gravity Well


4 comentaris:

Anònim ha dit...

GRANDE!!!!

Ara a la feina m'he posat l'iPod amb la 1a i la 3a (el Pc no té so i són les 2 úniques q tinc aki).

Molava pq podies posar el CD del joc a un equip de música i sonava la Banda Sonora!

No recordo la resta del CD. Què tal és?

Besitos en los pezones!

Omar ha dit...

Doncs et recomano també la 2a! Quad Machine... Només sentir-la l'identificaràs SEGUR ;)

Síiiii, era ÈPIC posar el mateix cd del joc al discman/cadena... Jo crec que del negoci que van veure que perdien (al no vendre la banda sonora a part) ja no ho han fet maix més! :oP

La resta del CD en general no mata (pal electrònic), tret d'algunes més "metaleres":

2. Rage
3. Kill Ratio
7. Big Gun

Aquestes us sonaran, són del disc "de sempre". Però acabo de descobrir que el que m'he baixat té cançons que no em sonaven (són 20! No recordava tantes...)

Entre elles,

11. Gravity Well

està força bé (la resta les he escoltat per sobre)

Anònim ha dit...

(des de casa) Siiiiiiiii, la 2a tb mola un huevo!!! Ara has de trobar una forma pq poguem posar "Download" a les cançons q poses! ;o).

Big Gun em sona de nom...
Avui em vindré amb el pene-drive i em copio el CD saaaaaaaaagu!!!

Per cert, alguna proposta de nou personatge de Rol? (Niko, tu tb pots opinar! XD).

Omar ha dit...

Ara posaré lo del download (faré que sigui clickant al títol de la cançó... bueno, suposo que haureu de fer "Guardar destino como")

I el CD no cal que te'l copiïs pq també el posaré "downloejable" (tenia poquetes cançons, es pujava ràpid i ho he deixat fent "xup-xup" quan me n'he anat a la uni).

Sobre el PJ, m'és igual la classe concreta, però qeu sigui tipo "Pícaro" estaria bé (ja som una maga, un alma predilecta, un druida, un guerrer i un monje necrófilo) :oP