diumenge, 11 de novembre del 2007

parlant de Zelda...

Parlant del Zelda... He trobat un pibón disfressat de Zelda! I és que en el món aquests dels cosplays hi ha de tot... Majoritàríssssssssimament frikis, sí, però de tant en tant veus pibons porai que dius... i tu què hi fas en un saló del manga/còmic o inclòs fantasia? :oP

Ara, això no ajudarà a aquells que tenen dubtes sobre qui era Zelda, si el prota o la princesa... per una banda és tia, per l'altra és el prota!! XD

Ah! I ahir m'ho vaig passar molt bé al final. Va ser una mica pou l'hora i mitja que vam tenir entre l'ovella i el Be Good (Be God millor :oD), més que res perquè el puntillo que tenia el vaig anar perdent entre tant anar amunt i avall... I també va ser bastanr desorientador primer estar amb Dani & IQS a estar amb Nico, Sabrina i Enric-amic-del-Nico, a estar amb la Diana, l'Anna i la Mireia... Hi ha un trecho! I d'haver d'entrar amb els primers a Razz a entrar amb els últims al Be Good..! XD

I al final tampoc em vaig passar amb la beguda, cosa que també és important perquè últimament... Vaig poder anar a dormir de puta mare, a les 7:00 en punt, just quan començava a sonar un dels despertadors (un dels més putes, però no dir el més puta) del venerable. Ara, estàvem tant cansats que ens vam sobar a l'acte... I avui àvia + mare! yahooo! I el treball encara per fer perquè m'he llevat tard!! Yahooo!!!

En fi... us vaig deixant que m'he de dutxar encara i estic fet kk!
Sayoonara!

caca!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Al final va estar bé.. i el BeGood em va molar bastant.. i al final vas acabar amb mi i la Sabrina també! Així que va ser un retorn als origens de la nit.. ;p

La propera pensem en treure la pasta abans, ok? Així evitarem converses postmodernistes! ;p

Omar ha dit...

Jajaja, ok!!!

Tot i que arribem a estar en un altre context (discoteca) i es forcen unes canyes saaaaagu! Almenys amb 2 de 3 :oP

I sí! M'he oblidat de dir que al final vosaltres tb vau venir!! Però ho deia més fent referència al moment d'estar a la cua, que va ser un rato, que em vaig veure amb elles i vaig pensar "hòstia, no són ni els que han entrat a Razz, ni amb els que he anat a entrar després a Razz, sinó uns altres!"

Anònim ha dit...

Hola!!
Jo tb m'ho vaig passar molt bé dissabte!!! Va ser una nit plena d'improvitzacions!! Aquestes son les millors nits!!!
Visca allò que no estava previst i el factor sorpresa!!!

Omar ha dit...

Síiiiiiiiiii!!!

Repetim segur!!!!