dijous, 1 de novembre del 2007

South Park Mode On

Bon dia! Això en principi és un retrat meu de South Park. Ara, abans que rajeu de mi, no l'he fet jo! Me l'ha enviat el Toni (de japonès). Tot i això, hi ha dos coses que no em quadren:
  • la cresta: em sembla que mai he portat cresta... XD

  • el color de la samarreta: el dia que surti de casa amb un color tant llempant hauré tingut algun trastorn de personalitat.

Lo de la càmera de fotos encara, ja que segons tothom sóc bastant 'pesao' amb les fotos i a Japó no parava allday...

PD: Per a frikis de FullMetal Alchemist, aquest conillet és una mica Armstrong! XD

Yeah!

3 comentaris:

Bernat ha dit...

Jajajajaja! Totalment amstrong!ens hauriem de comprar uns rombes roses que poguéssim enganxar com el que l'imita a la serie.. És boníssima aquella escena.

Omar ha dit...

Jajajajajajajaja!!! Sí!!! Jo també vaig riure molt! Que se'n foten d'ell amb el bigoti i els brillantets!! XD

Armstrong és el meu heroi, sempre serà el millor pesonatge de FullMetal! Dios de las risas varoniles! :'o)

Toni ha dit...

jajaja, hola omar-san.
En un principi aquesta "cresta" es més per la cua que portes, no hi havia cap model de cua, aixi que vaig posar aquest. jejeje.