dijous, 15 de novembre del 2007

M de Murakami a Madrid

NOTA: pels que entreu al foro, tot això ja ho heu llegit! XD
"De moment estic molt bé per aquí. A veure, tampoc porto taaaant, però déu n'hi do el que he fet... Ahir pensava trobar-me amb mon pare d'hora però al final vaig estar tot el dia porai pq ell no m'agafava el telèfon i el vaig veure per sopar. Simplement me'n vaig anar pel centre a donar voltes i fer un primer reconeixement de la zona... Tot i que vaig acabar entrant a la Casa Àsia de Madrid! Hi havia una exposició molt guapa (i gratis) del Takeshi Murakami (la foto de sota és seva). És una barreja entre Anime, kitch i anada d'olla surrealista totaaal. Em va agradar bastant pq a més és super buit de contingut (normalment els quadros són tonteries grotesques) però en el sentit de reflexar la superficialitat de la societat japonesa d'avui en dia.. Hi havia un documental molt currat al respecte!
I avui he anat al Prado pel mati... he acabat petadíiiiiissim! M'he petat bastant tot el tema cristià, la verge, sants... i he anat més a veure coses del s. XIX i més "d'ara", tret d'alguns mitològics que em tiren bastant... M'ha agradat més l'esposició temporal que feien (sobre l'art espanyol durant el sXIX) que la permanent, que més o menys ja l'havia vist. Sí, vale, hi ha els típics de les Majas, el Jardín de las Delícias, Los fusilamientos del 2 de mayo, etc., però en serio que hi ha mooooooolt quadre-coñazo de la verge, sant josep i crist. I el pal del dia: el Jacobo se n'ha de tornar a Barcelona i no tornarà a Madrid fins dissabte.... així que no tinc NINGÚ per sortir per les nits... PAAAL pq em venia molt de guuuuust!!! No descarto sortir sol, ja veurem com estan les piles.... Avui potser no pq estic cansat, però demà divendres... no pot ser!!!A més, amb mon pare ens veiem per dinar-sopar, però després ell té els seus compromisos i les seves coses i ens separem. Així que té pinta que més sovint vindré aquí a connectar-me...
Bona nit!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Tengui

Anònim ha dit...

Per cert, si coneixes algú ja aniràs dient quines reaccions tenen quan diguis "soy de Barcelona"! Sé que és el tòpic, però... nosé, potser es piquen...