dilluns, 5 de novembre del 2007

Barcelona-Madrid, Madrid-Barcelona

ME'N VAIG A MADRIZ!Fins aviat!
Sí!!! Ara ho explico bé: me n'hi vaig per veure a mon pare (again), que ja vam quedar en el seu moment que m'ho miraria i si m'anava bé hi aniria... Ja tinc el bitllet i tot! (per això poso el missatge ara :oP). Per si qualsevol cosa, les dates estan a la foto de baix (ara no, però d'aquí uns dies SEGUR que algú diu: "Quin dia tornava l'Omar?", i així és fàcil de saber :oP) .

Sí, són un huevo de dies, ho sé, però a partir de dimecres (14) no tinc classe i només em peto 3 classes (1 dijous + 2 divendres), que és petable. La putada és que l'he liat mirant el dia de tornada, he obert altres finestres posant dies diferents i al final he comprat la tornada un dia més tard del que volia :o(. Bueno, és igual, ara ja ni hi penso... però OJ perquè em perdo tot el dilluns de classes (4) més japonès... :oS FA-TAL. Però "encara", pq just abans he estat a punt de fer el mateix però comprant la tornada a... GIRONA! :o Estic tontet avui, realment...

Ell em buscarà l'allotjament, així que gastar.. gastar.. tampoc gastaré tant (bueno, si vaig a algun museu o algo així sí, però ja veus...). I... re! Són un huevo de dies ara que ho penso! Ah, i amb la feina cap problema pq ara no n'hi ha tanta i últimament hi he anat sovint (subim?). Jajaja!

Una graaaaaaaaan notícia per Racaman és que fa molt de temps vaig veure unes guies de ciutats espanyoles (Madrid i Sevilla recordo) al Happy Books (Racaman recomana aquesta llibreria) per 1 €; sí, sí, UN EURO. He triomfat cacho al veure que al final me la vaig comprar! :'o) I no és cutre, és d'aquestes de EL PAÍS-Aguilar, de 300 pàgines i totes amb fotos...

Ah, i me'n vaig en avió! Me'n volia anar en AVE --anar d'aeroport en aeroport em fot UN PAL!!--, però l'AVE val el doble que el pont aeri... I, sí, hagués estat AVE des de Tarragona (podeu pensar que fa pal anar fins allà, però després et deixa a Madrid centre).
Pues re, si voleu algo de Madrizzz aneu-hi pensant per fer encàrrecs! Ningú voldrà res del Bernabéu? ;o) Algo de la Zarzuela? ;o) Cap toro o bandereta espanyola? ;o)

6 comentaris:

Anònim ha dit...

que cabrooooon!!

Ara, no conec la foto de l'origen.. amb unes quantes grues potseeer si.. ;p

Veig que aquest conill te l'havies reservat per ara eh! :p

Bueno, espero que ens veiem el cap de setmana, almenys.. a no ser que es quedi el dimecres per veure el partit del Barça - G. Rangers (20:45, Canal +)

Omar ha dit...

Sí!!!

El Sas deia de potser anar a St. Llorenç aquest cap de setmana, però s'ha de confirmar...

Quan sàpiga algo t'ho dic!

Jajajaja, i el conill al revés, no sabia quan posar-lo i m'ha vingut com anell al dit! ;o)

Anònim ha dit...

crec que lo de St Llorenç aquesta setmana no podia ser, i s'intentarà q sigui la següent o d'aquí 2...

Sobre el pack del Baldur's: jo havia vist un semblant, però era igual MÉS Icewind Dale 1 + Expansió i Icewind Dale 2... una paja inhumana!

Anònim ha dit...

Nico, merci per lo de les traduccions... ara estoy en ello, a veure què tal surt!

Sobre lo de dimecres a la nit no conteu amb mi... just fem 1 mes! :_o)

Que siiii, Saaaaas, que no ho contaré seeeempre... només el 1er mes i el 1er any! -ya veremos :oÞ-

jax ha dit...

ei omar...

no t'oblidis de trucar-me quan estiguis per madrid... demà 7 vai a bcn i torno a madrid dilluns...

qualsevols cosa demana el movil al sas... fins i tot potser ens veiem akests dies per bcn...

Omar ha dit...

Ei Jacobo!!

I tant, ja hi pensava!!

De fet, demà potser vinc amb vosaltres, quan surti de japonès.

Pensa que estic molts dies i, vale, vaig per estar amb el meu pare, però em sobrarà molt de temps segur!