dilluns, 12 de novembre del 2007

El dia d'avui

Bon dia!

Bàsicament el meu dia d'avui es pot resumir en aquesta portada... És el llibre que a partir d'ara i fins a temps indeterminat m'ocuparà el dia... ...perquè l'he d'acabar de llegir i començar + acabar el consegüent comentari... ...que és per demà! :oP

Així que no imagineu les ganes que tinc d'anar a Madrid! Bàsicament perquè serà un "todo a chuparla" durant 6 dies, tot i que no està clar si m'acabo emportant al final feina per fer allà... Perquè, vale, estaré el màxim de temps amb mon pare, o si no és mon pare ma tieta, o si no és ma tieta, ma germana, però em sobrarà molt de temps, tant sigui per veure la ciutat, quedar amb el Jacobo o fins i tot aprofitar algo el temps per llegir.. :oP

"Ya veremos".
Perquè no penseu que sóc un ratllat de la vida (aligual ho penseu, però no sabia com dir-ho :oD), us poso una vinyeta de El Jueves que vaig trobar per internet i que em va fer gràcia! Ah, i per variar una mica, un altre conillet! XD

dish!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Quin dolor el conill! I bonissima la vinyeta de El Jueves!

El relax de 6 dies et sentarà "de puta madre" (Rijkaard), i a més se't passarà més ràpid el parón del Barça per les seleccions-de-merda!

X cert nostamal la pibón vestida de Link... si trobes Cosplays així destacats els podries anar posant! (quemo? menys q abans... però els instints no moriran mai!!!).

Anònim ha dit...

eeeeeeei omar!!!
Jo ja t'he ensenyat a penjar música, ara et toca a tu ensenyar-me com penjar aquests conillets!!!

No sé si està fora de lloc...però... a mi Madrid m'encanta!!! EM fas una enveja!!!! aaaaaaaaix

salut!

Omar ha dit...

Eiiii!!!!

Helena, t'ho ensenyo a la que pugui (ho faig d'una forma lenta però ja m'he acostumat...). Ara encara estic acabant el treball i no sé si podré ajudar-te abans de marxar!!!

Aquestes últimes hores seran una mica estressants...

Per cert, parlant de conillets d'aquests, em quedaven 7 per posar (i mira que en porto un huevo posats, exactament 15), però he tornat a buscar-ho i n'he trobat més....

...59 més!!!!!!!! :o| Així que hi haurà conillets fins a la fi dels temps!!! XD

Anònim ha dit...

crec que parlo en nom de tots (però sobretot del Dani..) quan dic..

Beeeé Conilleeeeets!!!! ;p

Anònim ha dit...

GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


AAAAAAAAANDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(59 és un huevo!!!!)