diumenge, 4 de novembre del 2007

Baldur's Gate II

Hola! He trobat porai que un friki ha agafat els portraits (les fotos dels personatges) del Baldur's Gate II i n'ha canviat algunes!!! Mola!!! Mireu-vos-ho! (almenys els que hi jugàveu... :oP) La Viconia i la Jaheira MIL COPS millor! Fins i tot el Haer-Dalis em mola! Així que si us hi voleu tornar a viciar... no serà igual! ;o)

Canviant de tema (però no massa), he trobat un parche pel Neverwinter amb el que pots jugar amb entorn de Baldur's... Si us el voleu baixar, you know... És tant fàcil com descomprimir-ho a la carpeta "override" (de fet, ja ve amb una carpeta que es diu "override"). L'única "putada" és que s'ha de baixar la resolució a 1024 i que -em sembla- que no funciona amb partides ja fetes, sino creant-ne una de nova (almenys a mi m'ha passat). Treure-ho és tant fàcil com borrar els arxius.

Ah! I no puc acabar aquest post tant friki del Baldur's sense mencionar la famosa frase que deia la Jaheira NON-STOP quan la ferien:

  • "Drow, ¿acaso nos vas a entretener con otra de tus historias? Sin duda no pueden ser más que otra zafia de confusas mentiras. ¡No acabo de comprender por qué te sigues molestando!"

Enemigo racial!

PD: Una última cosa: si algú el veu, que me'l compri i li pago quan el vegi!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Boooooooonissim!!!

Llàstima q ningú hagi fet un mod pel Neverwniter 1 o 2 que fos la història del Baldur's... seria ÈPIC!!! (ara que està el motor fet, no seria molt fàcil tenir a 5 o 10 frikis tot el dia amb l'Aurora allà dissenyant els ambients i copiant els textos i tal? i es treurien UNA PASTA!).

Apart de la frase "Drowww...", m'ha faltat la de "Hola, soy Imoen! Me alegra encontraros de nuevo". Tot i que era del Baldur's1, la posaria com el nou Enemigo Racial....

I òbviament com sempre, grandíssim el conillet!!

Omar ha dit...

Sí, llàstima que no han fet mai el Baldur's sencer com a mod del Neverwinter.. Home, si a mi em diuen que em VENEN el Baldur's II com a mod del Neverwinter, amb 3.5 i tot, torno a pagar el que sigui, tot i que ja els tinc els dos per separat. Seria BRUTAL si estiguessin TOTS els diàlegs! :'o(

I la frase de la Imoen no l'he posat pq, ni l'he recordat (abans hagués posat alguna altra), ni tampoooc em rallava tant, bàsicament perquè no ho deia tant sovint...

Recorda que la Jaheira fotia tota aquella parrafada amb que li fotessin un puto toque! Reeeee, era un pal fer un mini-combat contra 3 orcos, seguir caminant i al cap d'un rato la tia encara acabant la frase, quan ja no ve a cuento, ni són drows, ni reeeee..

Omar ha dit...

Ah, he posat una última postdata al missatge original... HOLA! L'he vist per internet a 14,95 €!!!! ¿_¿
Està "temporalmente agotado".

Tot i que ja tinc l'1, m'ho torno a comprar saaaaaaaaagu! (a més, venen en DVD, DIOS DE LA INSTALACIÓN!) ¿_¿

Bernat ha dit...

Hola!!! Vaya currada de portraits.. En serio molan un ou! Realment hi ha gent molt freaky circulant epr internet. Me'l tornaria a passar però´és que potser me l'he passat com 7 cops.. Una altra vegada és massa heavy. Per cert quan fem rol?