dilluns, 17 de setembre del 2007

"ven pacá!"

Segurament haureu de fer "click" i ampliar la imatge per entendre-la, ja que quasi sempre surten més petites i aquesta costa de captar (almenys a mi em va costar).

M'he estat mirant les assignatures que faré aquest any i... nostamal! M'he tornat BOIG per trobar una assignatura que m'anés bé d'horari pel 1er semestre, ja que les optatives que em molaven són per la tarda o em coincideixen (¿joincideixen?) amb altres... He anat del pal una per una... Oj!!! Em matriculo de 5 assign. per semestre (com aquest any). I he acabat per trobar una que "encaaaaaaara". Total: el dia que començo més d'hora, a les 11. :oD

Al 2on semestre "pillo" (uuuh, si això és pillar...) pq és a les 9, però a canvi els dimecres no tindré classes (això pot ser DIOS). Llàstima que no els divendres (fer Filo a la UAB et malacostuma... vaig tenir-los lliures durant 3 anys)

El pal del 2on semestre és que estic entre 2 assignatures que em molen, però només puc/vull triar una... Ja m'ho pensaré.

Demà el dia nostamal:

9-11 - "Lectura de la "Retòrica"" (la classe es diu així en referència al llibre d'Aristòtil)


11-12 - Anar al BEEI (lloc de japonès) per "formalitzar la matrícula" (oj...)


12-14 - torna a la UB per fer "Estètica I" (una obligatòria)


16:30-18 - Tooooooorna al BEEI (mania personal: ODIO "tornar" a on sigui quan fa poc que hi he estat...) per fer la classe particular d'hora i mitja de japonès.

i dic que "nostamal" perquè tot el que em sobri serà per estudiar japonès, que no he fet gairebé res, veig que estic espès (no en plan "natillas") i em fa paaal dir-li a la Yoshiko "me he aprendido el katakana" i a l'hora de la veritat... "Mal!", "Mal!", "Pésimo!", en plan Singstar.

Vaig a fer una última ullada abans d'anar a sobar.... Bona nit!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

jajajajaja el "mal! mal! pésimo!" XD.

Anònim ha dit...

Per cert, a la dreta que hi ha lo de "localització dels visitants"... he vist que ja ets internacional!!! XD

Omar ha dit...

Ho sé!!!

Si fas click, surt el mapa ampliat.

Hi ha un de Madrid, un del nord d'Anglaterra (sembla per sota d'Edimburg... o potser Edimburg mateix), un d'Estats Units i un de Brasil!

Ara... comparat amb el blog del David... TS! No sé si ho has vist, però té el mateix mapa que jo... però superpoblat!