dimecres, 5 de setembre del 2007

SEEEMAAAA!

Més o menys així estic. Vinc de jugar 2 hores a futbol amb el Dani a l'IQS i estic peeeetao! Hem fet un camp a camp casi tota l'estona, tret de dos 21ns que hem fet per descansar, quan jo he començat a tenir un lumbago de la parra (ara una mica menys). Després encara ha sigut més divertit perquè amb lo cegatos que som s'ha començat a fer fosc i no vèiem res, a part de que les nostres forces s'anaven esvaïnt i no teníem mongetes màgiques... Jajajaja, al més vell estil Mega Drive, "Seeeemaaaaa".

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Va home va, serà per tant!!!

A mi el que em fa mal és el turmell esquerre... La setmana q ve a veure si hi ha més quorum! I NO MIRO A NINGÚ, SAS!!! (q per cert, no entra mai?)

I Bruno i Niko ja podríeu posar algun comentari, q no us costare... ni aki ni al foro!!! o ens esteu fent boicot? :_o(

Anònim ha dit...

obviament el de dalt era jo... :oS

Omar ha dit...

Puta!

Tu no tens mal de lumbago! (que després de la dutxa, suposo que per la relaxació, m'ha anat a més). Però és que quan he arribat a casa estava fet kk total. No sé tu, però jo feia un HUEVO que no feia exercici (almenys tanta estona i de cames), i en això només val la comparació amb un mateix! :oÞ

Anònim ha dit...

clar q podia dir "tb una mica detritus man"...

"serà per tant" no vol dir "pero si yo estoy intacto" ^_^

Omar ha dit...

jajajaja, ok, ok.