dimarts, 18 de setembre del 2007

Megaman


Avui una mica megaman, sí... Més que res, sensació de no haver parat amunt i avall.


PRIMER DIA D'UNI!!!


Només he tingut una classe (en tenia 2), perquè el de 2a hora no s'ha presentat ni ná, i després de mitja hora tothom ha pirat (no us penseu que he aguantat l'hora sencera, que he arribat a i 22... :oP però no rajeu de mi, que té explicació).

He hagut d'anar al BEEI per lo del japonès i anant-hi m'he trobat a una de les que va fer el curset amb mi, que m'ha explicat el que van fer quan jo estava a Menorca. Bàsic per negociar després amb la coordinadora (que em volia cobrar 5 classes particulars quan amb 1 n'he tingut prou). Així que he tornat a la uni i de camí m'he trobat al Jacobo, i entre el que he xerrat amb la de japonès, més el que han trigat allà per fer UNA FOTOCÒPIA, i el Jacobo, he acabat arribant 22 min tard al que havia de ser la segona hora...

Almenys la primera classe ha estat bé! El profe m'ha agradat com a orador i el seu plantejament de l'assignatura també. Oficialment he començat 4rt! (teòricament és l'últim any, però de facto no ho és pq encara tinc crèdits per matricular, ara cap obligatòria, tot optatives).

Lo més bo és que després m'he trobat a.... la................ vietnamita!!! Sí! Aquella que vaig conèixer a la Paloma!!! El que és més casual és que me la trobo el mateix dia que em trobo al Jacobo, que és qui va començar a parlar amb ella i me la va presentar (i ens va deixar sols :oP)!!! No hem parlat ni res, no sé si ni m'ha vist. He trigat a reaccionar pq fa un huevo q no la veia i anava caminant ràpid per pillar un bus que creuava el xamfrà i m'anava bé pillar-lo. Però era ella saaagu, pq tenia una taca més fosca a sobre de la galta esquerra (indiscutible). M'ha fet gràcia.

La classe de japonès de puta mare, per cert. Però potser ja no tornaré a tenir la Yoshiko :'o(. No és segur, però potser ens toca una altra... Buaaa pq fèiem conyes i li tinc carinyu... ¿_¿ Pastissos a part, les meves neurones japoneses han treballat com la caldera del Titanic. Em sentia super lent llegint, parlant... Però és que casi no he fet res durant l'estiu.. L'he liat amb els verbs (però només ho vaig fer un cop a classe i no ho he estudiat) però després he pillat tot el que m'ha dit i al final ha acabat dient-me que no em calien recuperar les 10 hores ^_^ [Autoestima level up!]

I per acabar he fet la matada de muntar-me el 5.1 amb un cable i fotre-me'l darrere, que vol dir ferrateria, fer els empalmes, taladrar 2 foradets, enretirar el sofà, acabar amb les restes de vida que vivien darrere el sofà, i anar clavant els cables pel "sòcal" (és diu així?? :oS).

Bueno, bona nit... Demà segueix la uni..!

1 comentari:

Anònim ha dit...

beee omar hiperactiu! I no has trobat una foto del megaman... ejem.... q es veiés una mica pitjor? ^_^.

Olé lo de les classes de Japonès, tot i q estàs segur q no et seria útil una 2a classe particular? per assentar-ho tot bé i començar el "nou nivell" amb bon ritme.

I per descomptat, voldré 1 anàlisis de cada una de les persones que facin classe amb tu - i si són ties, 2!! -.

Abraçada des de la uni (VA-YA-PAL-SORT-QUE-A-CA-BO-DI-JOUS!!!)