dimarts, 4 de setembre del 2007

Una nit rara

Ahir vam anar a pendre algo al bar de la plaça Cardona, vam prendre unes birres i vam tornar a casa a seguir bevent. No és que begués mooolt, però al bar m'havia fotut 3 voll-damms, més una altra birra a casa. I no havia sopat. Això crec que és lo xungo, perquè em va pillar un mareig raro i el típic bloqueig de "prou d'alcohol" que, vaaale, 4 birres no són una tonteria si no has sopat, però joder... Més que res, crec que me les vaig prendre en molt poc temps, totes seguides, quan acabava una, la següent... La gràcia és que em vaig quedar sobat al meu llit perquè em vaig estirar una estona, estant el Sas i la Diana al menjador esperant a que hi anés (suposo) i m'he despertat a les 5:00 amb la llum apagada i vestit (gràcies a Déu). La putada és que no he pogut dormir més... Però les meves 2 horetes donant voltes me les he passat. Ojjjj...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Pues vaya putada! però sent com ets tu, segur q avui et poses a dormir a les 11 del vespre.... i no et despertes fins les 11 de l'endemà!

Últimament t'ha pillat fort amb les VollDamms, no? Estan més bones, però pugen més...

Jo recomano que busquis una birra que es diu "CHIMAY". potser és una mica méscara, però té un gust q m'encanta! (El q passa és q hi ha tres colors.. vermell, verdi noséquè, i no recordo quina vaig provar ^_^). Si trobes algun lloc on la venguin, compra'n!

I re, el pròxim cop toca fer mé bondat i menys excessos... igual q jo a Razz el dissabte, q vaig acabar super marejt i amb els típics "rotets abans de potar" (sort q després em va tocar l'aire i em vaig anar tobant millor!).

Bernat ha dit...

kinoo, Omaru-san wa takusan nomimashita ne. tio jo també he caigut al lado oscuro. El meu blog és shinsetsushiawase.blogspot.com.
daijobuuuu

Omar ha dit...

Eiii!

Al final m'he tornat a dormir una estona. Sí, últimament m'ha pillat fort amb les birres, més que amb les volldamms, el que passa és que un cop hi ha volldamm últimament em ve de gust perquè és més intensa, però pillo molt més ràpid (de una Heineken 4,5 a la Volldamm 7,5...), i ja si ho comparem amb una Coronita...

L'altre dia li deia a la Diana que últimament estic bastant bevedor, en general. Ah, i aquesta Chimay no em sona de res! Miraré si la tenen al súper, que tenen força varietat.

I Berunatto-san, tu has caigut doblement al lado oscuro per fer un blog i fer-lo en japonès! ;) Em sembla bé, eh?, però m'aniria millor (a mi i a tots), tot i que pal per tu, que posessis a sota la traducció en català/castellà!

10siau!