dissabte, 15 de setembre del 2007

power Buu

Buuuu!

Ara en principi em toca recollir l'habitació... La tinc feta una merda des de fa dies, entre els exàmens i els.......... altaveus nous!!! (5.1, els antics feien "jjjj" amb cançons acústiques si pujava una mica el volum) Però l'habitació fa pena... Com que em fa pal endreçar, ara acabo d'escriure això, després aniré a fer un glop d'orxata (CHUFI DIOSSS) i, ale, amb musiqueta a veure si m'animo... Si voleu fer algo per mi ooook!

També he d'estudiar japoès, que dilluns tinc una classe particular amb la Yoshiko (la meva profe) d'una hora i mitja i he de repassaaaaaaaaaaaaashimasu!
PD: Ah, la imatge... el "rabo" del power m'ho ha recordat... :oP

4 comentaris:

Bernat ha dit...

Classe particular? Omar? Com és que no m'has informat? estic impactat. Quants anys té?

Omar ha dit...

Jajajajaja!

No "t'he" informat perquè ho vaig saber ahir i no ho trobo tant rellevant..

Em sembla que té 31 o 32 anys (pels no experts en japos, aparenta 25, com una de 25 aparenta 20). Jajaja, tenen un -5 a l'aparença d'edat!

Ah, i et recordo que tinc nòvia! ;)

Si vols te la presento... [bueno]

10!

PD: ...saps que aligual! [maligno] >:o)

Bernat ha dit...

Me la presentes segur

Anònim ha dit...

la foto M'ENCANTA!!!!