dimarts, 25 de setembre del 2007

"Stalin, Stalin, Stalin, Stalin, em veuen i se'n vaaan..."

Una de les parides que he trobat porai. L'última m'ha fet gràcia. Si no veiessiu bé alguna imatge, suposo que sabeu que clickant s'obre a tamany natural. Ho dic perquè el blog sempre les redueix, i potser alguna no es llegeix bé. Ara me'n vaig a matricular-me (d'una puta vegada), no abans sense passar per secretaria a protestar pq em canviïn l'expedient i incloguin algunes assignatures convalidades però que NPI pq però no surten... Fins després!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT PORT

Omar ha dit...

Béeeeee ganes de Port!!! Jo també tinc moltes ganeeeeeeeeees!!!! :D

Ara estic intentant averiguar si el partit del Barça el fa algú o què, que la Diana m'ha dit que no el fan... PAAAAAAL si no, q venia amb ganeeeeeeeeeeeeeeeees de Barça tb! :(

10!

Omar ha dit...

reeeeeeeee, he vist que el fan per PPV [Convocar Bar I]