diumenge, 13 de gener del 2008

Sherlock Friends!

PER FI he pogut aclarir una de les sospites que tenia sobre una de les escenes més transcendentals de Friends, la del 7è capítol de la 2a temporada, que acaba desencadenant l'inici de la relació del Ross i la Rachel... Sempre m'havia semblat que la duració de la trucada de la Rachel al restaurant era més llarga que el temps que el Ross està escoltant el missatge a casa de la Mònica... I avui, aprofitant que l'he vist, m'he fixat amb els segons que dura cadascuna per concloure la meva investigació! XD (...tenir un blog ajuda a perdre el temps d'aquesta manera)

La trucada de la Rachel dura 22 segons des de que diu "¿Ross?" fins al primer cop que diu "...me he olvidado de tí", i és claríssim perquè després fa una pausa d'un segon abans de continuar parlant i repetir "Me le olvidado de tí".


12:51 és el moment precís en què el Ross contrau lleugerament els músculs facials, reconeixent la veu de la Rachel per telèfon, breus instants abans de dir "Rachel, tengo un mensaje tuyo."



I 13:07 també és exactament el moment en què el telèfon deixa d'estar a l'orella del Ross perquè la Rachel el llença per la finestra. Per tant, han passat 16 segons dels 22 segons que dura el missatge de la Rachel abans de dir "Me he olvidado de tí". Com que no és possible que ho hagi arribat a sentir, per més aclariment, heus aquí el missatge literal per comprovar fins a on pot sentir el Ross en 16 segons...


I, re, que això és un post currat! ;) Només espero que algú més apart de mi tingués el dubte!

(perquè ahir ho vaig comentar amb Diana, Edu i Sas i no gaire...)

6 comentaris:

Anònim ha dit...

ets un malalt.. ;p

Anònim ha dit...

.....

I tu no vens a jugar a futbol pq tens molta feina???? o_O

.....

Omar ha dit...

òbviament no estic 24 h al dia estudiant (ni tu ni jo ni ningú) i ara no m'estic viciant a res (ja em vaig cansar del Never), no com altres... ;o)

I una altra cosa és quan et pillen ratllades de "merda, no estic fotent res" que necessites imperiosament fer feina pq si no et sents fatal... ...això em va passar el dia del futbol.

A més... mira qui parla! Com si no t'hagués passat mai que "vols fer X" i acabes fent "no-X + anti-X" :oP

Omar ha dit...

...a més, no sé si recordeu que aquest blog es va iniciar en plena època d'exàmens...

Quan hi ha exàmens més currats són els posts? :oS

...té pinta.

Anònim ha dit...

Jajaja no et piquis, si la veritat és q m'ha fet gràcia!!! ^_^.

L'única opció que el Sherlock Friends" no contempla és q el Ross faci la cara 6 segons després de començar el missatge... tot i q no tinc l'escena davant per calcular-ho :P.

Tot i q per fallos de friends, l'escena q la Phoebe cuida dels 3 fills del germà, es veu una mà porai q no és seva!!

Omar ha dit...

...llàstima!

Ni que comencés a comptar el missatge de la Rachel a partir de l'últim moment en què apareix el Ross en escena SENSE EL TLF(després surt la Rachel marxant a la seva habitació, i després el Ross ja té el telèfon a l'orella, i és llavors quan fa la cara) igualment passen 2 segons, màaaaaxim 3, dels 6 que serien necessaris. ^_^

I no recordo lo de la mà! Ja m'hi fixaré!