dissabte, 19 de gener del 2008

Carod i Carot

5 comentaris:

Anònim ha dit...

quin mal omar veure'm en un cementiri!!!
I'm still alive!!!!! http://hlnaphoto.blogspot.com

ostia!!! per parecidos razonables amb carod hauries de veure el meu pare. eh dani???
fa dos anys amb ma mare a berlín el van parar uns especímens molt de la españa profunda (que ningú se m'ofengui) i li diuen: "es CARLOS (oju) rovira!!!!" poques rises imagino dp...

Omar ha dit...

Jajaja, ok, et posaré el blog de fotos, no te m'enfadis! ;o)

Però l'altre blog, si no s'actualitza més, seguirà en el cementiri... ^_^¿

I un dia ja m'ensenyaràs una foto del teu pare, a veure si és veritat!! Quin pal que el confonguin amb el Carod! Tot i que... més val assemblar-te al Carod que a segons qui... :oS Rajoy? Rouco?? Jiménez Losantos???
:oS :oS :oS

Anònim ha dit...

Abans de que es cargués la foto havia pensar q seria Carod Rovira i "Ca-Carot" XD.

Efectivament son pare té una gran retirada; una mica del mateix pal q el meu amb el Pavarotti (quan tenia els cabells negres i era més jove varia gent l'havia confós, suposo que el volum tb influïa :oÞ).

M'encanta la idea dels "blogs morts", pe`ro no sabia que el "aprende japonés con Toni" tb hagués passat a millor vida. Berná i Diana fa un huevo q estan a l'altre món.

Anònim ha dit...

Abans de que es cargués la foto havia pensar q seria Carod Rovira i "Ca-Carot" XD.

Efectivament son pare té una gran retirada; una mica del mateix pal q el meu amb el Pavarotti (quan tenia els cabells negres i era més jove varia gent l'havia confós, suposo que el volum tb influïa :oÞ).

M'encanta la idea dels "blogs morts", pe`ro no sabia que el "aprende japonés con Toni" tb hagués passat a millor vida. Berná i Diana fa un huevo q estan a l'altre món.

Omar ha dit...

Bueno... el cementiri és més que res per quan el blogger ja no actualitza...

El "aprende japonés con Toni" no s'actualitza des de l'octubre o porai, que, tot i que potser torna a posar-s'hi un dia d'aquests, de moment ha passat a millor vida (si és que no, Toni, respon!)

I finalment Diana wins (des del 17 d'octubre!). En comptes de "Cementerio de ideas" l'hauria d'haver batejat directament com a "Cementerio" XD

PD: Jajajaja KaCarod!
PD 2: Jajajajaja Juan Luis Pavarotti, però sí que té un aire (menys canes, però és cert!). Si em passes una foto de ton pare li faig un parecido razonable SAAAGU! ;o) Què se n'ha fet del "JLR 007 desde Polonia con amor"?