dijous, 17 de gener del 2008

iQaeda


Em recorda a aquella del Ralf!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bèstia el "Because life is Random"!

Per cert, m'encanten els nous títols q tenen l'hora de l'actualització i els comentaris q ha fet la gent :oD.

Demà 1er examen (de 2)... sé el mateix que ja sabia per l'últim examen, només cal q NO LA LII EN ELS PUTOS PROBLEMES...................................................................................
.................................................................................................
..............................................................................
.... Ai quina por :oS

Omar ha dit...

Fa temps que ho volia canviar però no sabia on era... al final ho vaig trobar! :oP

SORT amb l'examen!

PD: Sí, molt bèstia el "because life is random"; ho he posat més que res pq trobo que està ben fet i pq m'ha agradat la idea de barrejar un anunci d'algo mooolt comercial amb.. terrorisme! Una mica humor negre, sí..

Jorx ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Jorx ha dit...

m'encanta "because life is random"

Tot i les vostres baixes, cash team va guanyar 4-2. Ells eren com l'equip anterior, més físics, potser més tècnics, però molt individualistes.
Teníem dos canvis ja que el concha es va apuntar amb nosatres (partidàs el seu). Jo cada cop més segur a la porteria, ts!!! jeje
A la segona part (2-0 primera part) vam patir una mica pel físic. Els marcadors van ser. 2-1, 3-1, 3-2, 4-2. O sigui, sempre patint pq ens enpatéssin, i vam matar el partit amb un passe a lo casillas-ronaldo (gras-concha) i vaselina dell i golàs.

Per ceeeert, no sabíem qui posar a davant, Dani , la posició de 9 és tevaaaaaaaaa. jeje.
Vaig fer una mica de "coach" dirigint i tal. A per cert, Anto també colosal a la defensa, i josep(només hi era la primera part), i cástor... EQUIPÀS!

Omar ha dit...

Concha i Anto són vitaaaaaals, segur que com a porter ho vas notar! ;o)

I el Cástor no sabia que hagués jugat!!!

Jo abans d'ahir no vaig anar a treballar i ahir havia de compensar... Però igualment la temporada de moment pinta bé, no?

Bé 3 de 3!

Anònim ha dit...

M'han enviat la classificació i anem 4rts, a 3 punts del 1er, i amb 2 partits menys!! Si seguim així...

... tot i q és molt là anar contant amb el Concha quan en principi juga amb l'altre equip (aunque yo no me quejo :oD).

Espereu a que faci efecte el gimnàs i ja veureu quin davanter seré!! Llàstima q serà al 2012 i ja no tindrem equip XD.

I la setmana que ve, Springboks - CashTeam, dimarts 22 a les 22:30. Tranqui que aquest cop sí q hi ha cotxe! ;o). Tu Omar et vindràs?

Omar ha dit...

Almenys lo del Concha... quan juguem contra ells... :oS

En principi la setmana que ve sí que vindré