dijous, 10 de gener del 2008

1500 ja!

Acaben de fer el capítol 1.500 d'El Cor de la ciutat... Déu n'hi dó, tenint en compte que van per la 8ena temporada.... Òbviament han fet un pastissot de capítol, com no podia ser menys, basant-lo exclusivament en un somni del Narcís en què apareixen personatges que van morir fa temps... Ha estat tot bastant remember (perquè a partir de la setmana que ve ja no hi haurà Narcís ni Montse Guallar! Què està passant?!?!), ha sortit l'Adrià (la veu del Cor), la Teresa (l'eterna Montserrat Carulla) i... el Huari!! El millor del capítol, el que li ha dit el Narcís al Huari:
  • Narcís: "Fa temps vaig somniar en tu; feies de metge, però el somni no m'agradava gens."

  • Huari: "¡Uf! No me hables de médicos, que estoy hasta aquí!"

Béee punyalet a Hospital Central!XD

Justament avui El Periódico ha publicat un estudi sobre el perfil de l'espectador d'El Cor... ....i el tòpic de la dona gran marujona no es trenca! Jo ho miro sempre que no he de fer res (com anar a treballar... que aquests dies no), pq la veritat és que em vaig desenganxar però ara ho torno a veure... :oP És curiós perquè sempre estic rajant del Cor... No només absolutament tot és previsible (un personatge arriba al màxim d'estar bé, passa una gran putada que "esquitxa" a algú més, llarg camí de pous consecutius fins arribar a un pou màxim i, quan hi arriba, llavors comença l'escalada per tornar al cim), sinó perquè algunes coses fan pena (escenes d'acció, tractament del món de les drogues, del món de les discoteques, el dels okupes...). Però al final ho acabo veient pq em fa gràcia, més que saber què passarà -que ja es veu-, el desenvolupament i el "a veure com ho fan".
Ah, quan ha acabat el Cor... Sabeu qui passa avui pel Club??? Una pista: algú que no ha anat MAI a TV3, algú que fa gràcia als teatres però que ralla infinit tornar-lo a veure per la tele, again, and again, and again... És el convidat comodí de TV3 quan tots els altres suden d'anar, l'únic que mai té res a fer i sempre està disposat a anar i parlar del mateix... Sí!!! El Rubianes! Però si no hi va mai!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!!!!!

Sense tocar el Rubianes eh!?!?! Jo SEMPRE em parteixo el cul!! (Vaig veure l'entrevista de l'Albert Om i era deles poques vegades q parlava seriosament; lo d'Eitiòpia em va tirar!).

I apart... has de recordar q quan vaig anar-lo a veure al teatre... aquella nit vas acabar potant ;o).

Omar ha dit...

No, si jo l'he escoltat molts cops... però és que quan veig la presentació de "avui tenim un convidat molt especial.........." i és el Rubianes em fot UN PAL espectacular.

De tots els convidats possibles, ha de tornar a ser ell??? Ho sento pel cop que el vas anar a veure, però em cansa! :oP (i ja dic que al teatre és una altra cosa...)

Anònim ha dit...

Ah! Tot i no estar d'acord ambel post, el conill és bonissssim!!!

Per cert, del Rol una cosa: algun dia voldreu fer personatges psiónicos? ho dic pq és l'única branca de D&D que ens hem petat al 100%, i abans quesurti la versió 4.0 ho podríem provar. It's a kind of mandra?

Per ara estic pensant en fer un personatge Monje, que en algun moment pillarà un nivell de bardo/hechicero per tal de fer-se Discípulo de Dragón. M'estic baixant las razas de faerun (quan m'ho vaig copiar de l'Omar amb el pendrive no se'm va passar bé i no s'obria) per veure quina agafar... algun consell?

[si trobo algun enano que no li resti a DES crec q serà l'escollit].

Omar ha dit...

Jo ara psiónicos como que mandraaaaa, bàsicament perquè ja tinc el pj fet :oP

Et recordo el "Aventuras Orientales": petat al 100% too. ^_^

Lo de un monje/discípulo de dragón té bona pinta! I enano tb!!! SAAAGU que hi ha un tipus d'enano àgil (o no-patós)


Tema futbol: no et vaig respondre (típic) perquè me'n vaig oblidar, però olé!!! Vas marcar algun gol dels 7?

10siauuu!

Anònim ha dit...

Sí! Vaig marcar el gol del 3-0! Des de fora de l'àrea... una mica potra pq la bola va anar ajustada al pal dret, el porter es va estirar però no hi va arribar :oD. Apart d'això vaig fer 2 assistències!

[la 1a no sé si conta pq era un chut mal refusat pel porter i ell la va acabar de ficar dins; la 2a vaig robar-li la pilota a un defensa, vaig pujar per la banda, li vaig passar la bola a l'espai i ell la va fotre de tacó.... maquíssim :_o)]

Anònim ha dit...

Ah!! I si vam guanyar de tant tb és pq el Gras va fer un partidàs!!! Un dels gols li van fer un xut creuat imposible-de-llegar ajustadisssssssssssssissssssssssssssissssssssssssim al pal llarg; però potser va tenir 4 o 5 parades de les "VAMOS!!!!"

Jorx ha dit...

beee dani, aki deixant-me me!! po zi, tots vam jugar bastaaant bé. Tot i que a l'inici del partit erem 6....ho veiem ben xungu!!! somhi cash!

Omar ha dit...

Béeeeeeeee Gras!

I molt bé Dani!

Aquesta temporada de moment està començant bé, no sé si per xorra o pq estem inspirats! (o almenys... "esteu" :oP)

10siauuuu!