dimecres, 2 de gener del 2008

3 tristes frikadas neverwinteras

3 tonteries del Neverwinter: la primera, no havia pagat mai pel Nombre Verdadero de l'Arden Raudo (aquell tiflin que té una trompeta per despertar al Durmiente i que normalment el mates...), però ara he descobert que surt a compte! Li pots dir "dámelo todo" i de les 100.000 po que costa en recuperes 203.425 po!!!XD La següent frikada és que, després de passar-me el joc de totes les maneres possibles, ahir vaig fer una que no havia fet mai: li vaig colar al Durmiente (amb una prova de Mentir) que jo era el seu Amor Verdadero, li vaig seguir el joc i em va venir a ajudar en el combat contra el Mefistófeles! I després del combat, quan surten els crèdits, això és el que em diu d'ell... ...que a efectes del meu PJ és el màxim a que puc aspirar... la immortalitat!!! Ara... l'únic coñazo és només et passa si ets tia...

I l'última frikada, i la millor, vaig fer un Umbral pq vingués un Bálor a ajudar-me contra el Mefistófeles i, Dani, recordes la Implosión que et van fer al rol? Doncs ell també ha pillat! I li sumava +52 quan havia de superar un 25 de meeeeeeeerda! Vaya poooou. No només vull destacar que un Bálor de merda s'ha carregat el Mefistófeles en la seva única possibilitat entre un milió, sinó que m'han donat per això 160 px (i recordem que per una rata te'n donen 25).

Com a curiositat final, aquest cop tenia el Nombre Verdadero del Mefistófeles però no l'he fet servir perquè volia chicha, i em pensava que no afectaria a res... però al final del joc està currat perquè ho tenen en compte i em diuen que, en contra de la opinió dels altres aliats, com que no he fet servir el NV del Mefistófeles, no va arribar a morir i està a l'infern planejant la venjança...

Vaya vici... i jo hauria d'estudiar! Ara m'hi poso. I... sí, després d'acabar-me el Hordes of Underdark per 2on cop consecutiu (7è en total), he començat un 8è (dios del vicio) amb un Maestro de Armas especialitzat amb GUADAÑA: 2d4 15-20/x5 (pq guanyes +1 multiplicador al ser MdeA i un altre Crítico Mejorado que s'apila, a més que l'arma és Afilada)

Vaya frikada de post... però m'he quedat a gust! I repeat que sé que només el respondrà el Dani (o ni això, pq l'altre el va respondre Nicolau!)XD

2 comentaris:

Anònim ha dit...

... pq l'altre te'l vaig contestar en persona!! :oÞ

Doncs vaya fricada, sí! I què passa amb el Durmiente si ets un tio? Suposo q d'entrada ni et dóna l'opció de dir-li q ets l'amor verdadero... o sí?

I amb la de jocs q t'he dit q molen un huevo i tu te'm petes i t'acabes el mateix 7 vegades [tirant a 8 :_o(]. Ni q sigui de rol tens un fantàstic The Witcher q el podries, ni que sigui, provar!! I si volies chicha pues el Gears of War, q si et va agradar l'Alien vs Predator... pues per l'estil ^_^.

Jo avui ja he fet 1er "mig dia" d'estudi (per la tarda): lo just per fer un primer repasillo d'Inorgànica i el planning per demà i divendres (abans feia plannings d'1 setmana, però he arribat a la conclusió q no els segueixo :oÞ). I si algú es vol venir a la pista demà de 12 a 2! (si no plou).

Ens veiem!

Omar ha dit...

Jaaaaaa, peeeeeeeeero:

- el Neverwinter ja el tinc instal·lat i llest per tornar a jugar.

- instal·lar-me un altre joc ara, en època d'exàmens és un càrrec de consciència (en canvi aquest, com que ja el tinc instal·lat, és una mica "La")

- m'agrada massa fer personatges, anar pujant de nivell, fer la progressió del personatge, vendre objectes, etc., i el rerefons de D&D :oP

- sóc un friki "concentrat": de no gaires coses, però de les que ho sóc ho sóc MOLT. (Jedi Academy, figuretes de Bola de Drac, mai em fa pal jugar a rol, etc.):oP

I lo de la pista como que no, que ja estem al 2008 i encara no he fet el meu "mig dia" d'estudi! :oS

Ah, i ni guaaaaaaara de què passa amb el Durmiente si sóc un tio!