dimarts, 9 d’octubre del 2007

The Venerable

Jajajajaja, el que troba un pel Google quan escriu parides... Sento si he trigat a actualitzar, però entre ahir i avui no he tingut temps per estar "de tranquis".

ROL: El divendres, a partir de les 18h. Everybody ok?

SABRINA: Al final a casa el Sas vam estar un huevo de gent; no sé, potser 30 o així (ho dic també en funció dels que érem al pis del Marc...), i va estar prou bé. Ara, sort que ens vam apalancar a la terrassa, que fotia una calor... Imagina't el menjador sense pràcticament mobles i tothom dret... Jo vaig acabar blanc/groc (segons la Diana) en un dels meus excessos-sorpresa. El pròxim dia que quedem i no sigui per rol ja t'ho direm (com al Nico) :oP

NICO: Llegeix el "ROL:" ;o)

DANI: BÉEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! [guiño]

8 comentaris:

Anònim ha dit...

putaaaaaaaaaaaa buscabas venerable???? no imagino porqué! jajaja

Omar ha dit...

Jajaja, sí!

De momento sólo han pillado el Dani i el Bernat con montajes... y nunca se sabe... ;) [sonrisita maligna]

Anònim ha dit...

Hola!!
En primer lloc agrair a l'Omar la seva explicació del cap de setmana!! Gracies Omar.

En segon lloc NICO: tot i q L'Omar em passi ell el llibre tu seras igualment el meu heroi tot i que hauries de compartir aquest privilegi amb l'OMAR que passaria a ser el meu segon heroi jejeje!!!

Aixi que OMAR ja ho saps tu pot ser el meu altre heroi !! jejejeje!! sempre i quan aconsegueixis el llibre del Popper!!!Aixi que moltes gracies per abansat!!!!!

Anònim ha dit...

...abansat...

Anònim ha dit...

regenerable! (Omar, la broma era horrible... tant q em vaig partir el cul!).

Tots podeu ser herois de la Sabrina, però jo sóc l'únic heroi de la Drac!! ^_^

A mi rol dijous ok, divendres ok, dissabte ok [que sí, q serà divendres, però ho dic igualment].

I... buenu, què coi.

BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JO! ^_^

Anònim ha dit...

Perdoni bulnerable: per avançat!!!

...Bulnerble...

Anònim ha dit...

Bééééé Daniiii! (bis)

Pos bé, a les 6 divendres alli estaré, amb els elfos de port de la selva.

el dani em va comentar que series master tu (omarium) això canvia algo? vull dir, segueixen sent els mateixos personajos o ara són de Llançà? juajua

El bernat es transformarà en la Drac i ens esnifarà a tots? somhi joven

Acudit(tu dani ja te'l saps):a la cua del WC un pregunta: " qui és l'últim?" i un respon "el nàstic!!" jaajaj "risa hipermegasuperultramalignissimassssshhta"

Omar ha dit...

Jajajaja! Gras, jo tb el sabia!!
Nivell 10!

Sabrina... m'ha fet mal "abansat", però "bulnerable"... :oP Jajaja

Jo seré heroi si vols, sempre i quan el llibre es torni relativament a temps :oP (però si es passa una mica no passa res tampoc)