dijous, 18 d’octubre del 2007

I have a dream...

Jajaja, avui m'he despertat 'juguetón' ;o)

Crec que em va impactar molt aquesta peli... Lo de les 3 tetes és massa! (ara, sempre tindrem el misteri de si la tia tenia alguna altra mutació sota la roba... :oS) Dani, gomennasai, he trobat aquesta foto teva que em venia com anell al dit! :oP La de Desafío Total feia temps que la tenia a la carpeta "Blog" i no sabia quan/com posar-la...

Me'n vaig a treballar!
PD: Pensa que si "pilles" una mica tu amb algun muntatge així em puc anar cebant més sovint amb el Bernat... [sonrisa maligna] ;o)

5 comentaris:

Bernat ha dit...

Jajajajajajaja!!! Boníssim! Omar sudo de tu fent malignitats contra mi.. Vols que em posi en modo taekwondo agresivo?

Omar ha dit...

Jajajaja!

Ho deia perquè l'altre dia vaig baixar-me un programa per fer GIFs, o sigui, imatges animades... jejejejejejeje...

Ah, i tinc reducción al daño 10/bueno i té pinta que el teu taekwondo és sacrílego.. ;o)

Anònim ha dit...

jajajajajaja!!!!

La foto és boníssima!!! Però la veritat és q lo de les 3 tetes és una mica "askito"... hauria estat millor un pibón normal!

I ja ho saps, a mi pillar no em fa res... sempre i quan repercuteixi en que algú acabarà pillant més XD.

quanta malignitat suelta hi ha pel món

Omar ha dit...

Jajaja, això és sacrificar-se per la causa! Olé ese paladín! ;o)

Flapy ha dit...

Los montajes que haces con el Dani son la hostia tio !! jajaja !!

Y que el Dani no diga que le daría asco !! Que todos hemos soñado en montárnoslo con la mutante de "Desafío total"!! jajaja !!