divendres, 5 d’octubre del 2007

L'e-mail del Sas


Dubto que es vegi a simple vista, però aquest és l'e-mail que va enviar el Sas sobre la festa d'inauguració del seu pis. Per casualitat se me'n va anar la vista a dos punts que m'han fet gràcia... Em sembla que només ho veureu clickant sobre la imatge. A comentar:

1. Vull saber qui és que s'ha fet aquest e-mail!
2. Jajajaja el "?". A mi també em passa a vegades que he afegit a algú quan encara no el conec prou...

Ah, i he posat en borrós la direcció no per res, però mai se sap

PD: Oj que el David hagi entrat al blog i no em surti el puntet a "Localització de visitants" des de Japó! :o(
PD: Vamosss el tio de Sudàfrica!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

En primer lloc saludar a tothom!!ç
I en 2on lloc Omar amb aquest mail he pogut comprovar que el Sas no te el meu correu o no em vol al seu pis!!!!!Snif snif!! Pensare que es la primera opcio.
I en tercer lloc veig que el Sas coneix l'Ada ( pq la convidat) que es una amiga meva de la uni!!! Quina casualitat!!!
Ale sas no et preocupis per no haverme enviat el mail, que no passa res u entenc!!!
Petons!

Omar ha dit...

Jajajaja, Sas, sorry per la pillada que he provocat! ;)

En defensa seva, segur que és lo primer o que no hi ha pensat! Però jo crec que pots venir segur! Ara, millor que sense Drac... :oP

I quina casualitat lo de l'Ada (si és la mateixa) perquè és amiga seva del cole!

jax ha dit...

ei omar...

superguerrerdelspai es el christian...

molt freak

jax ha dit...

i ja que xarrem de casualitats... l'Ada es la meva cosina politica... neboda d'una tia meva...

Omar ha dit...

Ei Jacobo!!

Pues no ho sabia això del Christian!! Ja li comentaré quan el vegi! ;)

Ah, i això de l'Ada és la hòstia! Déu ni dó quantes casualitats!

Aethiel ha dit...

muahahahaha!!!!!(risa maligne) a mi si que m'ha entrat algú de japó :-p

Omar ha dit...

Buaaaaaaa, cabrona!

Explicació per altres: al mapa del seu blog hi ha un puntet vermell a Japó, al meu després d'haver entrat el David, no hi ha puntet.. :o( Així que molt fiable no és això del comptador... :oS

mmm... tard o d'hora tindré puntet a Japó... Si no, començaré a fer kanjis a saco, com el blog fantasma del Bernat. :oP