dimecres, 3 d’octubre del 2007

Una altra mítica, dels inicis...

Ei! Aquesta feia dècades que no la veia... Sobre les fotos de Port, responc al Nico: ja es poden veure bé. Quan les vaig penjar les vaig moure i crec que va ser per això que no s'obrien. Ara s'obren totes (ho he comprovat). I el que em deies que les pengés al MySpace m'ho he repensat... perquè són 126 fotos (= 33 Mb) i com que em fa pal! :oP Ah, i hola Sabrina!!! El/la drac queda molt bé a les fotos! ;o)

Sobre el per què d'aquesta foto, els que conegueu la croada del pare del Dani contra el tabac ja us imaginareu la gràcia, i pels que no, en un moment donat a la Diana i a mi (crec) ens va fer molta gràcia la foto de per si, amb el Dani aguantant el piti amb els llavis com molt acostumat a fumar, a més a més com "ido" i aquests ulls de possessió demoníaca. La idea de "Papá, dame dinero para drogarme." ens va fer encara més gràcia. (com en un altre moment la de "Tu hijo es camello" amb una maria que vam anar a buscar a casa seva XD)

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola!Omar merci per donar me la benvinguda!!!jejeje
A que no sabeu qui me trobat avui pel carrer!!!???? Atenció Nico!!!!
BRRRRRRR!!!!
Ni mes ni menys que a la BLANCA!!!!!jejejeje!! Al principi no l'havia reconegut, esta canviada.
I estava guapeta!!!! No la recordava tan maca!!!!em parlat una miqueta pero no m'ha dit res de que havia tallat i jo tp li he dit evidenment que aquest cap de setmana he estat amb vosaltres.

Anònim ha dit...

Omar, què caaaaaaaaaaaaaabron! Just ara q entrarà "to'quisqui" al teu blojj i va i ha de sortir la foto de "papá dame dinero"? :_o(.

Sabrina, m'encanta q entris sovint per aki! ^_^. Per ara tripliques els missatges q ha deixat el Bruno, no? XD.

Aaaaah, m'he acabat el BioShock! Però he vist q té varios finals, i jo he pillat el "dolent". Hauria d'haver fet coses diferents pel mig... buenu, el 2n cop q me l'acabi ja ho faré millor! :oÞ. I ara... NEEEVERWINTAAAAAA!

Anònim ha dit...

Foto espectacular! i més si coneixes a la seva familia....
kin riure...

Anònim ha dit...

Cony!! Tothom es troba amb la Blanca o que?? L'esteu veient més des de que la vaig deixar que quan estava amb ella!! :p

Bueeeeno Omar.. ja anire amb l'MP3 quan passi per casa vostre per pillar les fotos.. de moment ja vaig obrint carpeta amb aquestes.. per cert.. n'has ficat alguna que abans no estava no? No em sona apareixer 2 cops seguits.. :s

Omar ha dit...

Ei!!!

Sabrina, com diu el Dani, a mi tb m'encanta veure't per aquí! ;) Quina potra que et trobis la Blanca, quan el Dani i jo la vam veure tb fa poc... (el Dani 2 cops des de que ho han deixat amb Nicolaaaau)

I sobre les fotos de Port, per acabar ja el tema, ok, ja rularan via pendrive, mp3 o el que sigui. Ara, la resta tampooooc maten tant, eh! Però entenc que fa gràcia tenir-les totes (i són moltes)
10siau!

Flapy ha dit...

Que buena la foto del Dani...
Omar.. tu si que eres un "buen amigo" y el resto son tonterias !!

JAJAJAJA!!

Un fuerte abrazo desde Japon !!

Anònim ha dit...

Joder David, cuanto tiempooooooooooo!!! Qué tal te va todo por allí? El proyecto sigue adelante??

Creo que el mejor montaje de Omar es el de los "MERCURYYYYS" del 1er o 2o post... ESPECTACULAR!

Algun día volveremos a Japón... con 2 paquetes de jamón más ^_^...
Un saludo!

Omar ha dit...

Joder David que ilusión!

Ahora pongo un mensaje para tí, un poco gomennasae!

Flapy ha dit...

DANI, OMAR : A ver si es verdad y nos vemos por Japon otra vez !! Que yo estas navidades no creo que suba a BCN.

Por cierto, Omar, esa foto de "Legolas" no tiene precio!!

Omar ha dit...

Yo no descarto en verano volver a Japón. Ahora tengo unos ahorrillos que espero que crezcan durante el año. Pero, si vamos, mínimo 2 meses, que se me hizo demasiado corto!

sayounara!