divendres, 26 d’octubre del 2007

Papa Final Attack!

Buf! Vaig a posar Jpgs, que amb tant de video em fa pal que trigui tant a obrir-se la web! :oP Sí, sí, mea culpa, però intentaré diversificar els Youtubes... Més que res, perquè em fa un pal immens quan obro un blog ple de videos i que, a més, és interminable i s'han de carregar TOTS. Això no ho entenc... No sé què costa posar que es mostrin només els 10 o 20 últims missatges... És bastant enemigo racial! Ah, no us penseu que no tinc temps per sortir però sí per fer muntatges freaks, pq aquest és de fa temps... :oP

Ale, us deixo que m'he de dutxar, sopar i continuar amb la lectura... ("La Retórica" d'Aristòtil, per curiosos). Bona nit i fins demà!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

JAJAJAJAJJAJAJAA!!!!!!

no és pel Ratzinger, sinó per.... la foto de....


"alfombrillas tetudas"!!!! No sé per què no hi vaig clicar abans! XD

Me'n compro una saaaagu! i l'altra foto, la de "Urban Camouflage", m'ha molat pq m'ha fet recordar japó... hi vull tornaaaaaaaaar!!!

Toni ha dit...

Eiiii, hola Omar, soc en Toni, el teu company de "Japo"
Tenias raó, que bona la foto del Papa.
Jo posaria com a nom PAPA-SAIYAN, jejeje