dijous, 25 d’octubre del 2007

Star Wars Kid

Recordeu a aquell tio que es va gravar a si mateix amb un pal al més pur estil Darth Maul? Doncs em va venir al cap l'altre dia i he buscat coses d'ell... i nostamal les coses que hi ha!!! M'he rigut bastant amb tot plegat, però poso aquí algunes de les millors, començant per la original per si ho voleu recordar...

L'original

Jedi Mode On

Obi-wan s'ho mira...

Matrix!

Contra si mateix!

Amb aquest últim m'he rigut MOLT! XD La gent és friki com per gravar-se, sí, ja, però també s'ha de ser molt friki com per muntar això!!!

Fins demà!

4 comentaris:

Bernat ha dit...

Jajajajajajaja!!! Boníssim! Estic segur que els efectes especials sonors és el dani darrera la paret fent tshhhst.. Però hola m'han vingut ganes de veure la trilogia!!! Soc freakyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...

Anònim ha dit...

JAJAJAJAJA!!! L'últim és brutal!!! Feia molt q no veia aquests videos! Algun dia has de penjar Break'o'rey eh?

Omar ha dit...

Jajajaja, ho sé!

Dani, veig que no m'has dit res de la Corona Mágica... I eres la meva millor opció!!! :o(

El Bruno ja m'ha dit que no li sona...

Em queden Nicolau, Diana i Sas...

...o qualsevol altre que entri en aquest blogggg i ho veiés de petit!

Anònim ha dit...

Cero. Nada. Ni puta idea!

I a ningú li sona una serie d'un osito de peluche que es va escapar de la fàbrica de joguines i després va descobrir q podia volar? Recordo q anava amb un traje de color vermell... i l'enemic era com una espècie de cowboy! :oS