dijous, 7 de febrer del 2008

yoinkidencia?

Explicació: l'altre dia estava mirant les noticies de TV1 al migdia, crec que era dissabte, i hi surtia la Maria Casado, que és la presentadora. De les dos fotos, tal qual sortia en el moment és la de baix, que la vaig fer amb el mòbil. Bé, vaig continuar dinant i tota l'estona pensava "em recorda a algo, em recorda a algo...". Estava amb la Marta. La Marta acaba, se'n va, arriba el Bruno i es posa a dinar amb mi... i llavors em diu: "Ay, me recuerda a alguien..." i jo: "Sí!!! A mi también i no sé a quien!!!"... Total, que passa una estona i al final diu: "¡Ya está! ¡¡¡Al gato de Yonkis!!!" i el més bo és que a mi també em recordava a això, era precisament el gat de Yonkis el que no em sortia!!!!jejeje BONISSSSSIM! XDLlàstima que no ho veieu bé, però era iguaaaaaaaaaal! A més, se li veien els ulls una mica 'axinats' i tot...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Qué grande! jajaja pero la foto con el móvil... la hice yo! ;) jaja en serio era IGUAL! jaja lástima que no se vea demasiado bien :S

Anònim ha dit...

JAJAJAJAJA!!!!! ESTEU FATAL!!!! :oD [però sí sí, té una gran retirada!!!].

Omar ha dit...

Sí, la autoría de la foto es tuya pero la intención era mia, y como es un detaaaaalle ni he pensado... :oP

Som uns frikis i pensem "frikament" cadascú en el seu cap...