diumenge, 10 de febrer del 2008

DBZ - Top5 moment emotiu

NOTA FINAL: Veient l'èxit d'aquest 1er top, en camí el 2on! Gaudiu de la foto del Vegeta!
M'he decidit a fer el que deia en l'anterior post ^_^
Agrairia al personal que jutgessiu els següents videos i als 5 millors els hi donéssiu puntuació (1 punt el 5è, 2 punts el 4art, 3 punts el 3er, 4 punts el 2on i 5 punts el 1er) segons el vostre gust. La idea és fer el Top5 definitiu (que inclouré en el mateix post) i quan faci més premis (tinc pensat "millor moment superguerrer", "millor escena d'acció" i "millor escena pintoresca" de moment...). La gràcia, al final fer el Top5 de totes les escenes.
Per aconseguir tots els videos en part dios Youtube, però algun l'he hagut de pujar jo (amb lo que he guanyat 50 punts per friki!), així que, donat l'esforç agrairia que, a part de llegir i mirar-los, doneu la vostra opinió. Si no, començaré a vetar. jejejejeNooo, és broooma, però feu-ho!
Començo per ordre cronològic:



1. El suïcidi del Goku per matar al Radix.

2. La mort del Cor Petit per salvar al Son Gohan.

3. El Freezer mata al Vegeta.


4. La mort de l'A-16.


5. El segon suïcidi del Goku (li costa..) per salvar la Terra.

6. El suïcidi del Vegeta

(aquí la segona part, per si voleu més)

7. El Vegeta fa un remember de la seva relació amb el Goku quan lluita contra el monstre Buu.

Déu n'hi do! Ale, a votar!

Recordo que el premi és MOMENT EMOTIU (ho dic pq el cas de l'A-16 no sabia si incloure'l o reservar-lo pel Top de "moments superguerrers") Si penseu que he fet algo malament, tell me too!

17 comentaris:

jax ha dit...

ei....

falta quan el freezer mata al krilin i el goku es transforma en super-guerrer

Anònim ha dit...

això, això.. comença a penjar les morts del krilin.. ;p

Omar ha dit...

És que he preferit reservar-lo pel TopSuperguerrer, ja que, sí, vale, és emotiu també, però sobretot és la primera vegada que el Goku es transforma (he pensat que era més per l'altra llista).

De fet, aquesta seria una mica la secció "pastís" de Bola de Drac.

Tranquils que a la secció "Superguerrers" no me'n deixaré ni un ;o)

PD: Jacobo, m'encanta la imatge que tens com a foto!

PD 2: Cap dels dos m'heu donat una puntuacióoooooo!!! :o@ No cal mirar-los tots per saber quins agraden més.

Unknown ha dit...

Em sembla molt bona idea realitzar un ranking referent a moments importants de la nostra infància, apartat Bola de Drac


Les meves votacions són les següents:

5 punts: La mort de l'A-16 (el moment ENRABIA'T SON GOHAN!! no té preu)

4 punts:El suïcidi del Vegeta

3 punts: La mort del Cor Petit per salvar al Son Gohan.

2 punts: El Freezer mata al Vegeta.

1 punt: El suïcidi del Goku per matar al Radix. (per ser la 1a mort d'en goku... que després es va crear una autopista entre la Terra i l'altre món que anaven i tornaven com qui va de vacances...)

El video que es titula "El Vegeta fa un remember de la seva relació amb el Goku quan lluita contra el monstre Buu" diu que "we're sorry, this video is no longer available". Només pel títol tenia bona pinta...

PD: jo me'ls he empapat tots...

Omar ha dit...

Béeeeeee Ruben!

Sabia que podia confiar en tu! ;o)

El video que dius que no et va m'està anant a mi ara mateix, i m'ha anat abans, així que prova-ho en un altre moment!

Jo les meves votacions les posaré en un altre moment (que n'hi hagi ja unes quantes) :oP A més, em costarà taaaaaant! :o|

Anònim ha dit...

GRANDE OMAR!!! Visca el super-frikisme! ^_^

5 punts per l'Enrabia't SonGohan

4 punts per la mort de l'A-16

3 punts per la 1a vegada q es super la força del superguerrer

2 punts per l'única vegada q el SonGohan val la pena

1 punt per l'únic guerrer de l'espai que plora de ràbia.


cola?? ^_^

[per si no cola...

5 - la mort de l'A-16

4 - el suïcidi del Vegeta

3 - la mort del Cor Petit

2 - el remember del Vegeta (video nº7)

1 - suposo que la 2a mort del Goku... jo és que la del Vegeta pel Freezer i la del Goku i el Radix no les trbo massa emotives, la veritat :oS. I estic amb el Jacobo, aquí falta la mort del Krilin! I si creus que no perquè els videos no poden repetir categories, algun de Bola de Drac normal (per exemple, el dia de l'avi del Goku, al torneig de la Baba, em sembla recordar q tb era de lagrimita!)

i Tb emotiu l'últim del Bola de Drac GT -el post anterior-, que si estigués dins de la categoria el posaria amb 4 punts; i el de "volia ser el guerrer que era abans" estaria amb 3 punts -l'he buscat al youtube i no l'he trobat :oS-

Anònim ha dit...

tant de frikisme em posa pinotxo, akesta tarda voto!

Anònim ha dit...

5 punts:El suïcidi del Vegeta

4 punts: La mort de l'A-16

3 punts: La mort del Cor Petit per salvar al Son Gohan.

2 punt: El suïcidi del Goku per matar al Radix

1 punts: El Freezer mata al Vegeta.

Anònim ha dit...

ok, ok.. som-hi...

5 punts: La mort del Cor Petit per salvar al Son Gohan. (lo de que el cor petit mori per salvar al fill del seu antic enemic, i a qui ha ensenyat tot el que sap.. em mola.. mira..)

4 punts: El segon suïcidi del Goku (li costa..) per salvar la Terra. (he rigut molt perquè d'un moment de sacrifici passa a.. ehem.. "Goku, per que el portes aquí!!" "ho sento, és el primer lloc que se m'ha ocorregut" XXD) tot i en moments transcendentals, Goku segueix mantenint la innocència i puresa de sempre.. entranyable..

3 punts: El suïcidi del Vegeta (perque l'abraçada amb el Trunks, quan sempre el tracta amb duresa, sabent que morirà. m'ha posat tou.. vaaaale.. després li for una ostia.. però això és pel seu bé.. :p)

2 punts: El Freezer mata al Vegeta. (el fet que, tot i estar a punt de morir, plora de ràbia perquè ell no podrà matar l'enemic de la seva raça.. i li ha de demanar al goku que ho faci.. tot i que no m'agrada que el Goku el tracti com una merda en aquest moment.. tot i ser enemics..)

1 punt: La mort de l'A-16 (fes-ho pels ocells?? vaaaa.. massa empalagós..)

El suïcidi del Goku per matar al Radix no m'emociona massa.. primer per que triguen un ou per tirar un raig de merda (vaaaleee, és el "super raig mortal que t'hi cagues".. però com a atac final, es una merda..); segon, perquè és el que s'espera del goku; i tercer i últim, perquè a sobre el Cor Petit diu algo així com "ja em va ver, total, el goku sempre ha estat enemic meu, doncs no m'importa una merda matar-lo per això.." pse..

I del remember vegeta, passo.. ;p

Omar ha dit...

Estic EXTREMADAMENT impactat pels comentaris, pensava que jo era molt friki, però veig que no sóc l'únic! ;o)

M'agrada veure que el tema motiva! ^_^

Ho sento (again, and again, and again), però no em puc quedar igual amb "ja em va ver" *_* (El Ver i el Mal? Espanya va Ver?)

La meva puntuació:

5 punts --- el 2on suïcidi del Goku, és l'escena que més m'emociona, quan li diu "digues a la teva mare que em perdoni, sempre he sigut molt egoista amb ella" :'o( És el Goku més humà "dandolo todo", sigh...

4 punts --- quan el Freezer mata al Vegeta, pel que diu, per plorar d'impotència i no de llàstima al intentar venjar-se de la traïció immerescuda per tants anys de lleialtat (samurai màxim, llegiu els 47 Ronin)

3 punts --- el suïcidi del Cor Petit, també perquè la forma de morir és impactant, i el pasteleo de "ets l'únic amic que he tingut" tb em tira, en plan segon pare...

2 punts --- el suïcidi del Vegeta, de fet, em sorpren que li doni tan poca puntuació pq em tira moltissim o_O, però vistos els altres... Brutal el moment explosió i l'estat en què queda després, tot per reparar el mal que ha fet...

1 punt --- La mort de l'A-16 tb em sorpren que sigui últim :oP, però a mi mai m'ha tirat massa com a "emotiu", sí en canvi molt com a moment superguerrer. Segurament en un altre top5 estaria més amunt!


Ara faré un recompte i posaré com queda el Top5 provisional, a l'espera de que algú més voti (Bruno? Bernat? Jacobo?)

10siau!

Bernat ha dit...

5 punts:La mort del Cor Petit per salvar al Son Gohan.

4 punts: La mort de l'A-16.

3 punts: el suïcidi del vegeta.

2 punt: El suïcidi del Goku per matar al Radix

1 punts: El Freezer mata al Vegeta.

11 / febrer / 2008 18:33

Anònim ha dit...

5 punts - Havia dit que no el posaria el primer però "reveient-ho" diria que va per.. el suicidi d'el vegeta! Ho sento però M'ENCANTA aquest personatge i l'escèna és èpica.. potser no la que més, però si no la puntúo amb 5 punts no estaria content...

4 punts - El suicidi d'el goku per matar al radix. Diria que és el primer cop que el goku mor quan és "gran" i va ser "hoooola? tot i ser un putu crack se'l pelen??"

3 punts - La mort d'en Cor petit per salvar al Son Gohan. Simplement BRUTAL. Recordo haver pensat que com el Cor Petit un "fill de puta" podia donar la vida per salvar a un mal ferit Son Gohan.. em va encantar saber que "el mal" (a la sèrie) podia fer un acte altruïsta!

2 punts - El freezer mata al vegeta. OJ! quan l'estava veient, pensava "Juer el vegeta, que trascendental, que mac... MUERTO!" oj...

1 punts - La mort de l'A-16, el cert és que en el seu moment no em va impactar gaire (I'm sorry) però veien-t'ho fa molta mandra que el matéssin (no es podia ressucitar amb les boles de drac? ja se que resuciten a la gent "viva, però no es podia demanar un desig a part o algo?)

Anònim ha dit...

Sou unes males persones... per una vegada que hi ha una cançó amb lletra al mig de la serie -i en català!-, i l'escena de "la mort de l'A-16" no guanyarà :oP.

"Sé que si peeeerdooo, vosaaaaltres també perdeeeeeeu; Valor i força, concentració 3 coses tinc a la meeeent". Gallina de piel! ;o).

Per cert Omar, aquesta nit hi ha partit, si no pots anar pel que sigui fes-me una perduda! (si és pq no tens cotxe, estic pensant q potser ja podré conduir i l'aniré a veure... ya veremos!).

Anònim ha dit...

Tot i q ho ha descobert el Ruben ho poso jo...

CAL QUE EL BERNAT COPÏI EL QUE HAVIA ESCRIT EL GRAS PER FER LA SEVA VOTACIÓ??

[i com ho ha vist? doncs...

11 / febrer / 2008 18:33

12 / febrer / 2008 00:32]


MUY MAL BERNÁ!!! ;o)

Anònim ha dit...

JAJAJAJA AIXÒ DEL BERNAT!!! XD

Anònim ha dit...

em sento ultratjat.
Bernat et cito als jutjats.... però no t'adormis!!!

jajaja
amb molt de carinyu!
vine a jugar avui que l'equip de junkal sha recautxutat!!!

Omar ha dit...

JAJAJAJAJAJA això del Bernat!!! XD

Ahir no vaig fer lo de les puntuacions pq el Bruno em va dir que puntuaria avui. Ara ho faig i ho penjo...

PD: Estic impactat, aquest és el post amb més comentaris en la història d'aquest blog: som uns frikis!!! XD