diumenge, 24 de febrer del 2008

Superstar

Avui l'he tornat a veure. He de dir que sóc un viciat d'aquesta peli, i de tant en tant la vaig veient. M'encanta la banda sonora!! Fa temps vaig fer uns intents perquè el Dani la veiés (em sembla que et vaig deixar el CD i va estar unes quantes setmanes a casa teva sense pena ni glòria..). A veure si aconsegueixo motivar-te ara. ;)

Aquesta escena m'encanta, és una barreja de músiques diferents i molt ben fet. Poden ser més hippies els apòstols? Només els hi falta la cachimba! XD I el Judes és bonissssim! (que sigui negre, per començar, però joder com canta!)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

rrrrrrrreeeeeeeeeeeeee.. no motiva.. :p

Omar ha dit...

ja veig, però almenys Dani podries dir algo! Després de la sudada que vas fer amb el CD... No, si un dia et passarà com amb Queen! :oP

Anònim ha dit...

Efectivament, m'ho vaig petar tot i no la vaig veure ^_^. Maybe somedaaaaaaaaaaaaay....