dissabte, 9 de febrer del 2008

Muse

He de reconèixer que no els coneixia gaire, més que unes quantes cançons que tenia, les típiques, Feeling good, Muscle museum i Time is running out, i em va donar per escoltar algo més i... vaya vici!!! Ara que m'he escoltat bastant els 4 discos que tenen, de fet m'agraden molt més altres cançons abans que aquestes que originalment ja tenia... com Sunburn, Falling Down, Showbiz, Apocalypse please, Sing for absolution, Butterflies and hurricanes, Starlight, New born, Micro cuts i Space dementia... i només estic dient les que més em motiven, altres ni les poso (també perquè fa pal buscar un video de cada una... ;)

Space dementia la trobo B-R-U-T-A-A-A-L. :o

lalalala...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Vamos, no sabia que els estiguéssis escoltant!!! Jo tinc l'Origin of Simetry i el de l'Absolution i són molt bons!

Veeeeus Niko com la veu sí que està bé? ;o)

New Born sonava molt a casa meva quan teniem l'MTV2 (junt amb Freestyler i Buterfly de CrazyTown!).

Omar ha dit...

doncs els altres dos discos tb estan bé! :oP Tot i que joincideixo (joincidencia?) en què els millors són els que tu dius. Si no tens res a baixar, molt recomanables!

I sí, fa unes setmanetes (o potser ja un mes) em va donar per baixar-me discos de grups que tinc algunes cançons i no ho havia escoltat gaire, i porto uns dies viciadet tb als Strokes, però... el percentatge de cançó que m'agrada per disc de moment és més alt amb Muse. :oP (tot i que el Room on fire i el Is this it són tb mooooolt bons). Jo és que sóc molt viciós: quan em pillo per algo estic un temps que no surto d'allà..

I New born, quan he vist el videoclip sí que m'ha sonat a along time ago, però no sabia que taaaaaaaaant com el Freestyler "what a motherfucker!" :o|

Crazy town ha fet algo més a part de butterfly? No té pintaaaa

Anònim ha dit...

va fer una altra cançó, "drowning", però no és ni moooolt menys igual de bona (seria com "una cançó més" bastant standard).

Així que Strokes tb, no? mmmm... Omar serà el nou fan de Razz? :oD

Omar ha dit...

jajajaja, strokes ja sonava a Razz quan hi anava jo (along time ago too!). Això sona una mica a "en mi época" XD

I jo seria fan de Razz si baixessin una mica el preu :oS (o si es troben maneres més barates d'entrar :oP)