dimecres, 13 de febrer del 2008

DBZ - Top5 moment superguerrer

NOTA FINAL: Tenia molta pinta que guanyaria aquest momentàs... Si he trigat en actualitzar és perquè tinc vida més enllà d'internet (tot i que per frikisme no ho sembli...). Això de fer-vos votar en el fons m'ha anat bé per no haver d'actualitzar tant sovint... Us deixo amb una imatge del gran moment (clickejable, sé que es veu molt petita però no s'hi pot fer més...). 10siau!

Després del "moment emotiu" faltava un "moment superguerrer", caracteritzat per un punt de sobraos, esperit de superació i sobretot... molta, molta ràbia! El sistema de puntuació serà el mateix: 5 punts pel 1er, 4 pel 2on, 3 pel 3er, 2 pel 4art i 1 pel 5è. No sé si ho vaig dir a l'altre post, però estic excloent Bola de Drac i Bola de Drac GT del top pq, a part de que no hi ha superguerrers a Bola de Drac, el GT no l'ha vist tothom i sobretot no ens ha marcat tant (en això segur que estem tots d'acord). Una raó tècnica és que no tinc els capítols de Bola de Drac tant a mà...
Ah, òbviament he hagut de fer una selecció de moments, que m'he decantat pels "típics" (el primer cop de cadascú en pujar un nivell) i algun altre especialment impactants en l'època. Ah, el del Son Gohan amb el Kibito l'he posat pq trobo que està molt currada l'animació, i el de just abans, quan veu com apallissen la Vídel, pq m'encanta el moment en què se li va desmuntant la disfressa!
N'hi ha més, però són més curts:



1. Goku SG 1 ("SG" = "superguerrer")



2. Trunks SG 1



3. Trunks vs. Goku



4. Vegeta SG 1 (per a Vegeta Lover's)



5. "Super Vegeta"



6. Trunks fora de control



7. Son Gohan SG 2



8. Son Gohan i Vídel (hi ha un tros en japooo)



9. Son Gohan i Kibito



10. Vegeta amb la "M"



11. Goku SG 3

Uf... la decisió serà xunga... Ara, vetaré un Top5 sense la primera transformació del Goku o quan al Vegeta li surt la "M"... ;)


QUI no ha volgut mai ser un superguerrer?

11 comentaris:

Unknown ha dit...

Vist l'èxit de l'anterior post (17 comentaris, NOSTAMAL!!), m'he vist obligat a no quedar-me enrere un altre cop i votar pels videos que opten al premi en aquesta categoria.

Les meves votacions són:

5 punts: Goku SG 1 (1r cop que vam veure que era un superguerrer... va deixar una petjada molt important aquest moment. No hi havia discussió possible)

4 punts: Goku SG 3 (Era important saber com transformar-se en un superguerrer que ha superat la força del que ha superat la força del superguerrer... Mai se sap quan ens pot fer falta aquesta explicació :P)

3 punts: Vegeta amb la "M" (el lado oscuro de DBZ no es podia quedar fora de les votacions)

2 punts: Trunks fora de control (els sentiments fill versus pare m'han arribat al cor... i nostamal la transformació que pateix)

1 punt: Son Gohan SG 2 (l'"Enrabia't Son Gohan" no es podia quedar fora del ranking)

Llàstima que només es puguin votar 5 videos, pq la sobrada d'en Goku vs Trunks hauria entrat en el ranking si es poguessin votar 6...

PD: Vamos a contar mentiras,
vamos a contar mentiras,
yo no he querido ser un superguerrero, nananá
yo no he querido ser un superguerrero, nananá
vamos a contar mentiras...

PD2: Creieu que en Vegeta i en Trunks en SG2 passarien qualsevol control antidoping? Té pinta que prenien 1000 "anabolizantes"...

Omar ha dit...

Béeeeeeeeee Ruben! Ahir ja em va dir el Márquez que lo del blog havia rulat. ;o)

Caaaaaaaaasi votes igual que jo!

5 punts: Goku SG1 --- PELL DE GALLINA, el primer cop, el gran enemic, el gran amic que mor, la gran ràbia, el prota...

4 punts: Vegeta amb la "M" --- És massa bèstia la humiliació de "i a sobre em vas salvar la vida", i el "jo volia ser el guerrer fred que era abans" em tira molt :oP

3 punts: Goku SG 3 --- És, un cop més, malgrat tooooooot el que passa, la demostració de què el Goku és i serà el millor, ningú el pot superar!

2 punts: Trunks fora de control --- El moment en què se li crema la goma del cabell... em tira molt.

1 punt: Son Gohan SG2 --- els moments transcendentals de la sèrie pesen més que les bones animacions...

10siau!

Jorx ha dit...

5Punts: Goku SG1 , només dir que per mi no estem a l'any 2008, estem a l'any X(posali 10, 12 o els que siguin) després de goku superguerrer

4Punts: Trunks dopat (fora de control). Tot i no tenir massa trascendència, aquesta seqüència ens demostra com mola ser superguerrer.

3Punts: Vegeta "M"aligno. Quan un és dolent, sempre es dolent!

2Punts: Enrabia't songohan. No l'he posat 2on perquè al final songohan ha estat el 'De la Deña' de bola de drac, un bluff!!! muahahah

1Punt: Goku SG3: El tema cabells llargs em va molar.

Omar ha dit...

JAjajaaja, sí, estic d'acord en què hi ha un abans i un després en les nostres vides des de la mítica escena de Nàmek...

I tant com el De la Peña de Bola de Drac... Jo el veig més el Ronnie de Bola de Drac: de "uno más" (PSG) a "DIOS SUPREMO" a "chustaaaa..." (chusta després del Buu, que va amb ulleres i és malisssssssim..)

Quan veiem al Son Gohan amb la 2a... és com si estiguéssim veient constantment les imatges del Gaúxu pixant-se a tot Déu quan vam guanyar 2 lligues i la Champions! o_O

PD: Diooooooos, això ja sembla la època post-Cruiff, eternament parlant de "¿y os acordáis que buenos ÉRAMOS?" entre Bogardes i Okunowos, passant per Litmanens, correspondència amb Dehú (que va ser més Adehú que altra cosa..)...

PD2: Still more Roñaldinho.

PD3: L'any passat el Dios Puyal deia "està lent, però és talent" per les faltes. Ara reeeeeeee.

Anònim ha dit...

5punts: Goku SG 1 (È-P-I-C). Tot i que... alguns fallos... Krilin un nen? Però no té més anys que el Goku? ^_^U i el Kaito "i el Krilin també ens deixa"? Però si ell està la món dels morts, més que deixar-lo... s'apunta a la seva festa!!! :oP. Tot i això, Gallina de Piel again!!!

4punts: Goku SG3; tot i que mai em va agradar el tema de les celles, lo del cabell llarg em va encantar... tant que em vaig comprar una figureta montable i tot!!!


3punts: Trunks fora de Control... el moment de petar la goma, que en altres casos seria una PUTADA ;o), en aquest moment em posa encara més cachondo!

2punts: Son Gohan SG 2; no només per l'escena que has penjat,sinó per la sobrada de petar-se tots els "cel·luletes" en un moment... màgic. Apart, recordo que vaig pensar "uo! Ara s'assembla al seu pare!:_o)" [per la forma dels cabells]. Molt millor l'escena de la musiqueta que no la q has posat! (la de la música, per mi té 15 punts :oD).

1punt: Vegeta amb la "M". Mola molt més el que ve després (Vegeta vs. Goku) que no l'escena de la transformació en sí... però tot i això, 1 punt sí q el té!

Anònim ha dit...

ho tornaré a provar...
Bernà podria venir al partit d'avui... 20:30....

Omar ha dit...

Jajajajajajaja Gras, a veure si cola!! Que tot i que estava fos... putejava un huevo als altres!

I Dani, jo pensava el mateix que tu però, si et fixes, el Freezer just abans diu "m'encarregaré del petit i després de tu", referint-se al Son Gohan, així que el Goku li respon no pensant que és el Krilin, sinó el Son Gohan, per això diu "un nen indefens" (q per ser "indefens" nostamal els masenkos que fot :oP)

Lo del Son Gohan SG 2 era per no repetir el video (ja el tenim vist), però s'entén que és el mateix moment.

I lo del Vegeta amb la M estic d'acord, però una mica el mateix: és per exemplificar el moment, pq el que passa després a l'estadi (ho acabaré posant en una altra categoria) és més diàleg que altra cosa, però molaaaaaaaaaaaaa!!!

Havia pensat una que fos "grandes momentos" o algo així, on pugui posar aquesta, quan surten de la sala de l'esperit i el temps, etc.

Anònim ha dit...

Quantes més categories millor... així votem més :oD (i mirem més videos!).

què tal "pitjor personatge"? o varios pitjor algo?

Omar ha dit...

Demà a cap a final del dia faré el recompte (que no ha sigut tant emocionant com l'altre pq potser té raó el Nico en què els he posat massa seguits). Després del "parón de Lost" (com els japos anomenen el "palón" que és XD) arriba el "parón de Bola de Drac"! XD

I té pinta que faré un altre i el del recompte final.

Sayounara!

PD: Ojjj CashTeam. Si torna a passar lo d'ahir, ejecución pero ya! (pq ja no ens deixarien competir i... fuck) Què tal OjjjTeam per una altra ocasió? Can Ca-Ratlleu? SummonTeam? (summon Berná, Concha, Bisbal, mig Reus, amic del Josep...)

Anònim ha dit...

Tranqui; li he enviat un mail a l'organitzador (més o menys 1 pàgina de Word ^_^), i és que l'àrbitre es va petar les normes by-the-face (segons la normativa, amb 5 ja podieu haver jugat, i més si l'altre equip estava a favor de jugar).

A més a més és el mateix àrbitre que em va fer canviar les botes la 1a vegada, i que va amenaçar a un jugador de "si quieres lo discutimos fuera"... suposo que em contestarà el dilluns i llavors faré un reenviar a tot l'equip.

Això sí, em cago en el Castor, que va dir 2 vegades que hi aniria i al final s'ho va petar sense avisar a ningú. A partir d'ara avisaré a 1 persona a cada partit per suplir al Castor, donant per suposat que no vindrà.

Gubi i Gorka tenen excusa (el 1er tenia classe i el 2n em consta que va fer tot el possible per poder venir).

Jo ja puc conduir, així que a partir de dimarts vindré a veure els partits i, si passa una liada per l'estil, que em contin com a jugador però em sentaré al banquillo...

Anònim ha dit...

ACTUALITZACIÓ! ACTUALITZACIÓ!