dijous, 6 de març del 2008

Roma Lover's

XD

No té preeeeeeeeeeu!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

la cara del casillas és brutal! jajaja "joder" jajaja que es fotin

Anònim ha dit...

A la meeeeeeeeeeerda!!!! :oD

Haurieu d'haver vist el Gianni i el novio de la Beatrice saltant amb el 1er gol... i és q quan el Roma estava més apagat, va i ... culete!! :o)

Omar ha dit...

Béeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Gianni & Ricardo motivatsus! ;o)

(has dit "el novio de la Bea" pq no sabies com es deia o per si nosaltres no ho sabíem? :oP)

Anònim ha dit...

jajajaja, la veritat és q fins q no me'l van tornar a presentar no vaig recordar el nom... em sorprèn q tu sí el recordéssis!!!

O és q quan vam anar al Sandwich & Friends... el miraves més a ell que a ella, pillín? ;o)

Anònim ha dit...

En el minut 1:04 diu "L'AMOR M'ASOMA"? o és el subconcient?? XD

(ja se que "asomar" està mal dit, no comenceu cabrons!)

Omar ha dit...

jajajaja!!! No m'havia fixat Nico!

I lo del Ricardo és pq fa relativament poc li vaig preguntar a la diana, jo amb els noms... I tot i que va venir a sopar a casa nostra i vam estar parlant i tal... fa què 1 any? 2?

Anònim ha dit...

Jajajajaja Niko!!!! Apart d'una veu super-desarrollada... l'oïda tb és un pepino!!!

[aaaaaaaaaaara entenc per què t'enteres de tots els chismorreos! ;o)]