divendres, 7 de març del 2008

8 de març...

Sí... Definitivament segueixo viu, així que entro en el regne dels Venerables (Bruno, Edu, Nico i Dani), aquells que sobrepassem el quart de segle! Per uns, punt culminant de la joventut, per altres, inici de la decadència, als 25 ja comences a acumular certa vida viscuda, ja.... Aquesta és la pinta que tenia jo quan era petit, en varies èpoques, barrejada amb altres fotos més actuals (algunes de les "actuals" ja tenen 8 anys!). Geriatrics association!

Ahir m'ho vaig passar molt bé; en el fons va ser el que volia: soparet a casa pillant el puntillo, parada en un bar per continuar mantenint el puntillo i canviar d'aires, i acabar en una discoteca (vaya discoteca!) fins al final... En general m'ho vaig passar molt bé a tot arreu!!!

XD

Una de les millors fotos de la nit,

"when Altair met Freddie"

"mmmm, mi amor"

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Què grans les fotos! Ara, de petit tenies una cara de hijo-de-putilla important!!! ^_^

i m'ha encantat que el club dels Venerables sigui encapçalat pel Bruno... quan l'Edu és més gran XD.

Omar ha dit...

jajajajajaja, ho sento, és la costum!

Una mica cabroncete sí que era... sobretot a partir de 7-8 anys, però abans no, eh!

Anònim ha dit...

See Here or Here