divendres, 31 d’octubre del 2008

Glorious

Tenint en compte que el seu últim disc d'estudi és del juliol del 2006... perquè el H.A.A.R.P és del 2008, però és un concert, em va alegrar bastant saber fa unes setmanes que al Black Holes and Revelations (el del 2006) van incloure una cançó extra en la versió que van treure a Japó! Per què? Perquè es veu que el preu del disc era més car per no sé quin motiu tècnic, i ho van fer com a alicient perquè la gent el comprés. Després la van incloure en la versió digital del disc, però ja sabeu que això és i-n-ú-t-i-l, o sigui que internet wins.
Ja sabeu que em torno friki de tot el que m'agrada, així que... ^_^¿
Potser algú ja la coneix d'algun altre lloc, però la cançó és diu Glorious i jo particularment m'hi he viciat bassssstant!! No sabeu què èpic és descobrir una cançó totalment nova i verge quan ja creus que t'ho has escoltat tot i et fa pal esperar a que treguin un disc nou... ¿ _ ¿ Gloriós! XD
Aprofito per vendre la moto del Black Holes and Revelations, que no només és Starlight i Knights of Cydonia! És un dels discs ("wappa!", com diu el Chandler) que escolto més.

Que, per cert, curiositats (o marujeos):

· el primer disc els hi va produir la discogràfica Maverick Records, que és de la Madonna (raro, no?)

· van fer una gira com a teloners de Foo Fighters i Red Hot Chili Peppers (vaya paja de concerts!)