dimarts, 14 d’octubre del 2008

El Dr. House rebent la seva pròpia medicina...

6 comentaris:

Anònim ha dit...

jajajajaja.. molt gran!! Ara, quin programa és (era) aquest? perque aquests no són uns Monty Python...

Anònim ha dit...

Jajajaja!! Boníssim!! Jo tampoc sé com es diuen, però el que no és el House tb em sona un huevo...

Aethiel ha dit...

la SEBRE pròpia..... omar, estàs perdent facultats de tiquismiquis ;-)

Omar ha dit...

uiuiui, fallo, fallo! Ja ho he canviat! :oP Ho vaig escriure súper ràpid, però no sé en què cony debia estar pensant! :oS

A mi no sé per què em sonava haver vist algo d'aquesta sèrie, però NPI d'on ni quan...

Aethiel ha dit...

el tio em sembla un actor anglès famós...em sembla que sortia a Gosford park...i a una altre comedieta anglesa on hi sortia també el que no es hugh grant de el diario de bridget jones i un dels baldwin....

Anònim ha dit...

El seu plaer d'entendre el teu bloc. Els articles anteriors, és bastant extraordinari, i em va agradar molt llegir el teu bloc i els punts que vostè ha expressat. M'agrada molt a aparèixer de nou sobre una base típica, després de molt més en el tema. Gràcies per compartir ... seguir escrivint!