dijous, 2 d’octubre del 2008

Món real vs. món ideal

Em sembla que és de fa temps, però he trobat dues campanyes que es van treure alhora, d'aquestes que intenten fer pensar... No sé si ho aconsegueixen, i fer opinar sense que la gent pensi tampoc és gaire útil, però el tema és bastant clau avui en dia... És cert que la publicitat abusa molt de photoshop, i cada vegada obren més centres de cirugia estètica, però jo estic bastant content que ens tiri tant a tots l'amateur... I veig que és una tendència creixent, no només a nosaltres (i no només em refereixo al porno! XD) Crec que és bona senyal que ens tiri el que és més real, i no tant (per no dir gens) la típica porn-star o gogo de discoteca...

“No sorprende que nuestra percepción de belleza esté deformada”

Campaña de Dove Real Beauty “En busca de la belleza real”

“Gracias a Dios que nuestra percepción de belleza está deformada (Nadie quiere lucir como un feo)” Spot de http://www.tuffsheet.com/…. “Campaña en contra de la vida real”

Particularment em sembla que són temes diferents, no? Però ja se sap que aquí hi ha l'interès publicitari de presentar dos campanyes i anar de que fan pensar a la gent i creen opinió... La bellesa de photoshop és irreal, hi ha moltes noies amb problemes psicològics pq no tenen pit, vale, sí, però què té a veure amb que en general a ningú li agradi sortir lleig? A ningú li ha agradat mai, però en èpoques pre-photoshop i abans! I anar contra la vida real és la "mala vida" del tabac i l'alcohol? Em sembla tot massa interpretable, gens concret.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo no crec que volguéssin donar-hi tantes voltes... té més pinta que de 3 colegues dient "podríem fer el mateix que Dove però al revés", i que un altre opinés que "molaria més si en comptes del maquillatge, fem un SuperSizeMe"... et voilà!