Em sembla que és de fa temps, però he trobat dues campanyes que es van treure alhora, d'aquestes que intenten fer pensar... No sé si ho aconsegueixen, i fer opinar sense que la gent pensi tampoc és gaire útil, però el tema és bastant clau avui en dia... És cert que la publicitat abusa molt de photoshop, i cada vegada obren més centres de cirugia estètica, però jo estic bastant content que ens tiri tant a tots l'amateur... I veig que és una tendència creixent, no només a nosaltres (i no només em refereixo al porno! XD) Crec que és bona senyal que ens tiri el que és més real, i no tant (per no dir gens) la típica porn-star o gogo de discoteca...
“No sorprende que nuestra percepción de belleza esté deformada”
Campaña de Dove Real Beauty “En busca de la belleza real”
“Gracias a Dios que nuestra percepción de belleza está deformada (Nadie quiere lucir como un feo)” Spot de http://www.tuffsheet.com/…. “Campaña en contra de la vida real”
Particularment em sembla que són temes diferents, no? Però ja se sap que aquí hi ha l'interès publicitari de presentar dos campanyes i anar de que fan pensar a la gent i creen opinió... La bellesa de photoshop és irreal, hi ha moltes noies amb problemes psicològics pq no tenen pit, vale, sí, però què té a veure amb que en general a ningú li agradi sortir lleig? A ningú li ha agradat mai, però en èpoques pre-photoshop i abans! I anar contra la vida real és la "mala vida" del tabac i l'alcohol? Em sembla tot massa interpretable, gens concret.
1 comentari:
Jo no crec que volguéssin donar-hi tantes voltes... té més pinta que de 3 colegues dient "podríem fer el mateix que Dove però al revés", i que un altre opinés que "molaria més si en comptes del maquillatge, fem un SuperSizeMe"... et voilà!
Publica un comentari a l'entrada