divendres, 4 d’abril del 2008

un... cafè?

Lyrics:

"Per començar bé el meu dia, i despertar-me, jo prenc un cafè. Un aràbica, negre i consistent, em fico la parka, ja està, ja puc marxar… On vas? em diu la meva estimada… prenguem un cafè, acabo de llevar-me, com arribo d’hora, tot i que una mica forçat, canvio de sentit i torno a prendre un cafè. A tres quarts de vuit, tot s’ha de dir, els despatxos estan buits i ens podríem avorrir, però no perdo la calma, em sé adaptar, mentres hi arriben, tinc temps d’un cafè. El dia s’embala, tothom pot pencar, al menys fins a l’hora del cafetonet, la meva secretària torna “l’he fet com li agrada”, ais noia n’acabo de prendre però ja que està fet…Un dinar de feina, prop del camí, fa un temps magnífic però em sento stressat, els colegues se’n riuen “Ets massa, René” “Pren un bon cigar i un cafetonet”. Un cop acabat, els meus colegues baldats, demano un taxi però…. tinc ganes de saltar, me’n faig tot Paris, veig un bareto, demano un decasfeïnat però re-cafeïnat hummm… hummmmm… etc…(part instrumental).Arribo al despatx, la secretària em diu “Arriba una mica tard, estava preocupada” ¡Oh, la llenço per la finestra! S’ho havia buscat… De totes maneres ja que he tornat… però primer un cafè. Esperant el metro m’agredeixen! una velleta que em diu “Que té hora?” Li trenco el cap i l’envio a la via, vaig cap a casa i em serveixo un… endevineu? Papà, papà, a classe sóc el primer, merda, de què vas? Deixa d’emprenyar-me!!! Però quin imbècil aquest nen i a sobre fotent!!! Em tanco a la cuina, queda una mica de cafè, fa dies que estic tancant, sol a la cuina, bebent cafè. Hauria de dormir, els polis m’enganxaran, per això faig un esforç i prenc altre cafè…"

5 comentaris:

Anònim ha dit...

M'ENCANTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! En sèrio!!! Em mola moltíssim com està fet!!! i Sense oblidar que surt el Café Lucien (caaaaaasi iLuciène... -una mica iPod!-).

Me temo que va directe a l'iPod!

Omar ha dit...

JAJAJAJAJAJAAJA iLuciene!!!

A mi tb m'agrada molt! I la cançó s'enganxa!

Anònim ha dit...

QUUUUUUUUEEEEEE BOOOOOOO!!!!

L'he vist tres cops del tiron!!

Anònim ha dit...

Joder, aquest video és boníssim!! :_o). Li he ensenyat a mon pare i li ha encantat!!!

ET JE PRENDS UN CAFÉ!

Omar, d'on l'has tret?

Omar ha dit...

Jajajajaja "Juan Luis ha dit", me l'he imaginat entrant al blog i tal! XD

Béeeeeee que us agradi a tots! L'he tret d'una web friki a la que entro de tant en tant per buscar coses a posar aquí. En tinc unes quantes i, si no les dono, és pq si haguéssiu entrat abans, ara el video del cafè ja no seria nou, llavors ja no l'hagués posat i tindria menys coses a posar al blog. :oP A més, en alguna d'aquestes webs el 80% és inútil, així que faig com una mena de filtre. Política d'empresa. ^_^¿