dissabte, 26 d’abril del 2008

Padre de Familia I

M'ha costat un huevo que em deixin penjar aquest video... I dic "em deixin" perquè primer el vaig pujar dient en el títol la temporada que es, el número de capítol i el nom del capítol, i hores després de pujar-lo m'he trobat amb què me l'havien vetat! Em sortia un cartell dient que la 20th Century Fox m'ho vetava per copyright!!! No serà perquè no hi ha videos de Padre de Família al Youtube!

Després l'he intentat pujar de diferents maneres, canviant el nom del fitxer, canviant el títol del video, les paraules de recerca... I se'm petaven tots segurament pq ja havien reconegut que era el mateix fitxer... Així que he fet un de nou, en comptes de .wmp, .avi, i HA COLAT!

Per fi puc dir, sobre el gag: ÈPIC

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jajajajaja!!! GRANDISSIM!!!!

Ara que veig el yayo... heu vist ja la peli de Padre de Familia "Blue Harvest"? Tota ella és molt bona!!!! (dura més o menys com 2 episodis, així que no és molt llarga, però val la pena).

Per si la veieu: ENORME el moment musical...

jax ha dit...

gran akesta escena...
huid insensatos!

mira de fer-ho a metacafe, veoh o tu.tv...

a tu.tv per exemple hi han la ostia de capitols sensers... si no, el propi blogger te un lloc per pujar videos...

Omar ha dit...

hòstia, lo del blogspot ho miraré, que sempre passo pq em sembla que estava limitat (però amb alguns videos ja em va bé!)

I la resta és veritat, però tinc la tendència a anar directe al YouTube i no m'ho miro. Ho provaré en una altra ocasió!