dimarts, 26 d’agost del 2008

Nit de karaoke a Osaka...

Estic pujant alguns videos de Japó al Youtube per poder-los compartir amb la gent. No seria el mateix si no els posés aquí perquè veieu com és un karaoke a Japó... Varios llibres totxo a lo guia telefònica, una habitació particular, un telèfon per anar fent les comandes amb alcohol, gent, el volum molt alt i ganes de desfasar-se...

El David cantant l'opening de Gundam (jo ni puta idea, vaja), un dels més motivats durant tota la sessió de karaoke.

La Moemi i la Hitomi comencen a cantar... "Coño, esta canción me suena....." Doncs en JAPONÈS! XD

Sé que amb aquest video perdré el respecte de MOLTA gent, però m'és igual... XD Després d'un sopar llarguíssim (4 hores o porai) amb una llarga pròrroga de cubates... després d'estar un rato al karaoke cantant i seguint demanant cubates... algú va caure del cel i va posar aquesta cançó, i sense avisar... "Que cada cual la cante en su idioma!" XD Ara em sembla mentida que anés tant malament i després encara aguantés la discoteca amb "all-you-can-drink" inclòs, què obviament vaig aprofitar... Una de les millors nits que he tingut a la vida! De carrer!!! :o)

1 comentari:

Anònim ha dit...

reee.. no pateixis que ja fa temps que t'em perdut el respecte!! ;p