dilluns, 10 de novembre del 2008

HABEMUS GATITUS

Pos eso!!! Ahir a les 12:30 ens els van dur!!! Primera novetat: són GAT i GATA, no gatetes! Hem hagut de reajustar els noms, o sigui que al final són: Phoebe, la gata, la més blanqueta i Pícaro (QUE CONSTI que a la María tb li sembla bé, no és frikada només del Bruno i meva XD), que és el gatet gris atigrat. I, avís, són MOLT MONOS (pastís mode on ^_^). Quan vulgueu conèixer-los, ja sabeu. Tot i que avui jo no estaré a casa fins les 10:00, que tinc japonès!
Per ara els gatets estan bastant espantats... Penseu que en els 2 mesos i mig de vida que tenen mai havien sortit de la gàbia... De fet ens van dir que ahir millor no sortissin de la mateixa habitació, o sigui que estan al menjador. Encara no es deixen agafar, i durant el dia d'ahir va ser molt xungo tocar-los (és normal), però avui he anat fent progressos i el Pícaro ja es deixa tocar (que MAL sonaria això en el rol XD). De fet, abans he estat com mitja hora sobant-lo i se mha quedat sobant, ronronejant... La Phoebe encara no es deixa tocar gaire...
Però no és que es posin a la defensiva, senzillament estan molt espantats i fugen (bueno, el Pícaro ara ja no, almenys de mi). I per ara soben mooolt també, es veu que perquè són petits. Per ara, el millor és veure com juguen, es persegueixen, s'amaguen i es foten hòsties quan es cauen... I ahir vam deixar la porta del menjador oberta per veure si s'atreveixen a anar pel passadís, però només us dic que no surten del menjador ni així! Suposo que avui o demà ja ho faran, és qüestió de temps.
Per més inri, ahir també va néixer una cosina meva! :o) És la filla de la germana de ma tieta, però ens fem molt i per això dic que és cosina, o sigui que ahir va ser un dia de "acaba de iniciar sesión"! XD

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Jajajajaja el nom de Pícaro!! I sí que són monos, sí! Però una cosa em dona mal rollo... el dia que fundin un partit polític gatuno, es dirà "PP"!!! (Phoebe & Pícaro) :oP.

Aquesta nit no sé si passaré, però demà saaaaagu!!!

Anònim ha dit...

un gat i una gata?? buff.. ara.. monos ho son un rato.. ;p

Per cert, l'al·lèrgia del Bruno com va? XD

Omar ha dit...

Jajaja, però Dani, la conya només té gràcia llegint-la... perquè Phoebe és més "F" que "P"... :oP

Ja m'ha dit la María que has vingut. No han fugit?? Poooc a poquet ja es van deixar tocar més... Abans he aconseguit tocar bastant a la Phoebe! :oD

I sobre lo de gat i gata... La germana de ma tieta (la que ha parit), que és veterinària, m'ha dit que a partir dels 6 mesos comencen a estar en zel i que no tenen manies a l'hora de follar entre germans... :oS O sigui que... o castración en la granja, o plaga de gatitos... :oP

L'al·lèrgia del Bruno de moment es solapa amb un refredat perenne (Annnna) que té, però no sé no sé... A veure a la que passin uns quants dies més... Lo bo és que de moment no entren a cap habitació els gats...

Anònim ha dit...

Siusplau al pícaro compreu-li antifaz!!! de moment ho deixem així no?

Pícaro gato nivel 1/2

STR 5
DEX 18
CON 6
INT 2
SAB 7
CAR 16

WILL SAVE -2
FORTITUDE -2
REFLEX SAVE +6

Molt mono i molta ostia però jo vigilaria per què ja fa furtivos!!!

Anònim ha dit...

Són taaaant monuuuuuus!!!

La qüestió és q vaig anar a Tusset a fer un encàrrec, i al tornar vaig veure llum al menjador i vaig decidir pujar. Vaig poder acariciar-los als 2 (per cert, sona fatal "Abans he aconseguit tocar bastant a la Phoebe"!!! :oP). Al principi estaven molt sobats i es van deixar, però després van estar més amunt i avall pel menjador (fins i tot van sortir a investigar al passadís) i pillar-los era impossible.

Vull venir un dia amb la Rosa perquè els vegi. Sempre li han fet bastanta ràbia els gats (ella és més pro-gossos), però estic segur que amb aquests 2 canviarà d'idea!

Per cert, els sofàs us quedaran maaaacos maaaacos d'esgarrapades!

Omar ha dit...

Jajajaja, Bernat! Però lo de l'antifaz seria millor si fossin gossos! XD I què friki posar els atributs!!! Els has buscat i tot?? XD Tot i que jo diria que la DES la tenen molt més empepinada... Es foten a esprintar pel menjador i no es mengen la taula i ho fan fent sigilo! XD I lo del furtivo nostamal... almenys les esgarrapades que foten! Tinc les dues mans plenes de talls...

I sobre lo de la Rosa, quan vulguis! Però no t'esperis a que es facin grans, que ara de petits segur que li agraden més! ;)

jax ha dit...

vaya panda de frikis...

phoebe???smelly cat???

Anònim ha dit...

Ha estat tenir gatitos i no actualitzar nunca jamás, no? :oP