dimarts, 9 de setembre del 2008

Felicitaaats!

Sí!!! Aquest blog ja té un any!!! Qui ho diria, com passa el temps...! De fet, per ser sincers, el dia que feia un any era un 29 d'agost... Però, clar, ALIGUAL me'n recordava! Però l'altre dia em va donar per pensar que vaig començar a fer aquest blog quan estudiava pels exàmens de l'anterior setembre... I vaig dir: "Hòstia, ho vaig a mirar, que deu estar al caure!"... i m'ha passat una mica com aquell aniversari del Bruno que el vaig felicitar l'endemà! ^_^¿
Sembla mentida que ja faci un any d'això... però també és cert que si em paro a pensar la temàtica dels posts ha anat variant una mica... Quant fa que no poso un muntatge per aquí? N'hauré de fer més. JUAJUAJUA! [risa maligna] En fi, m'alegra veure que a pesar dels canvis, de la velocitat d'actualització, etc., encara tinc ganes de mantenir-lo. Com tot, suposo que un dia s'acabarà, però mentrestant... sempre quedarà aquest blog per omplir-lo de parides! XD Amb la broma, el Foro famós porta des del març del 2000, eh? 8 anyets que es diuen ràpid!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

FELICITAAAAAATS!!! només fa un any?? sempre que ja sigui de sempre, como el foro! que segueixin les frikades i les xorrades màximes per molt de temps!!

Omar ha dit...

"només un any"? Jo pensava justament "ja fa un any?" XD Aniré seguint-ho, sobretot ara, que no tinc res a fer fins el 19.... :P