dissabte, 31 de maig del 2008

Ladies and gentlemen...

VAAAAAAAAAAAAAAAMOOOOOOOSSSSS!


Definitivament, se m'ha anat l'olla i m'he pillat un vol pel 2 de juliol fins el 30. Així que el meu planning d'aquí al setembre és: juny-exàmens, juliol-tòquio, agost-estudiar, setembre-exàmens (again). Almenys em "sofoco" el pou d'estudiar a l'estiu amb unes vacances de la hòstia!


Tot va començar mirant cursos per estudiar a l'estiu... Però eren massa cars per la meva economia i, tot i que encara no ho descarto, de moment no ho tinc previst. Però he de continuar mirant coses... Tot dependrà una mica, la veritat, de si rebo algun ajut per part de ma mare i mon pare. Suposo que sí, però prefereixo no comptar-hi per si de cas...
Sempre em vaig quedar amb les ganes de tornar a Tòquio, una ciutat que no s'acaba mai... La prova, aquesta imatge del Google Maps en què es compara l'àrea metropolitana de Barcelona i Madrid (incloent-hi, per tant, l'Hospitalet, Santa Coloma, etc.) amb la de Tòquio... QUÈ-TAL!? Segons l'última estadística de població estimada, de fa 3 mesos, es calcula que són uns 38 milions de persones! No m'estranya que, estant al mig, no veiéssim el final...

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Béééééé Omar!!! Ahí con un par!

Espero que no ens trobis molt a faltar al Bernat i a mi! :oP. Dormiràs a casa el teu amic o de ryokans?

Omedetto Gosaimaaaaaaaaaaaaaashtishimashtaaa!! ^_^

Omar ha dit...

Béeeeeeee!!! Clar que us trobaré a faltar!! Amb qui compartiré els "coinandori", "arutugueru", "hitto paredo", "ah, armondo!" etc?

L'allotjament encara no el tinc segur. Estic mirant uns Gaijin House (per estrangers) que és el més barato que hi ha... Pots llogar per setmanes i mesos en comptes de dies. Els he enviat un mail i m'han de dir algo.

Ja aniré informant!!! :oD

A més, la idea és anar mooolt més de tranquis que l'altre cop. Clar que visitaré i tal, però tenint un mes per endavant... No vull anar allà a estressar-me, sinó a passar-m'ho bé!

Això vol dir que té pinta que aniré actualitzant el blog bastant sovint... Encara l'actualitzaré molt més que el que faig aquí!!! XD

10siauuuu!!!

Anònim ha dit...

Will save C.D. = 25 (base shibuya) + 5 Racial + 2 Kemo = 32.

Jo no se quan li sumes Omar però està xungo em sembla.. :p

Anònim ha dit...

Beeeeerná, i si li anem a fer una visita? A mi m'està entrant una envidia épica... ^_^

Omar ha dit...

home, si veniu jo encantat, eh??? Això sí que seria un remember!!!

La CD a més és acumulativa... Està chungo!!! :oP